یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۴۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ساعت ۱۲:۴۰
گزارش تصویری؛

کارآفرینی از کشت گیاهان دارویی تا پرورش زنبور عسل

حبیب الله جمالی کارآفرین ساکن روستای آزادگان شهر مانه و سملقان چندین سال است که از طریق باغداری، پرورش گیاهان دارویی و زنبورداری مشغول به فعالیت بوده و توانسته در این راه پیشرفت های خوبی داشته باشد.
کارآفرینی از کشت گیاهان دارویی تا پرورش زنبور عسل ,خراسان شمالی+بجنورد+آزادگان+مانه و سملقان+باغدار+زنبوردار

به گزارش پایگاه خبری بجنا،شاخصه های کارآفرین به قدری زیاد است که نمی توان تمام آن را در یک جمله یا عبارت خلاصه نمود. اما با تمام تفاوتها در تعاریف تقریباً همگی بر نوآور بودن، تصمیم گیر بودن،متعهد بودن و مخاطره پذیر بودن کارآفرین اتفاق نظر دارند. کارآفرین، نوآور و خلاق، مخاطره پذیر و مسئولیت پذیر است. او هدف گرا، واقع گرا و رشد گراست. کارآفرین دارای عزم و اراده، اعتماد به نفس و استقلال طلب است. قدرت تخیل، دوراندیشی، خودجوشی، بصیرت، تفکر مثبت،توانمندی در ایجاد ارتباط از دیگر ویژگیهای کارآفرینان است. کارآفرین به چالشها پاسخ مثبت می دهد، با مشکلات و موانع برخوردی مثبت دارد و از دانش به خوبی بهره می گیرد. او تلاش می کند تا دانش تولید شده در مراکز تحقیقاتی را به دانش تولید محصول تبدیل نماید و محصولی قابل رقابت به بازار ارائه دهد.

در قسمتی از بیانات مقام معظم رهبری، ایشان با اشاره به اهمیت کار و کارآفرینی از دیدگاه اسلام ایجاد اشتغال، را علاوه بر جنبه مهم ثروت آفرینی، نوعی زمینه سازی برای به کارگیری گنجینه استعدادهای انسانی دانستند و افزودند: ایران، امروز  به کارگاه بزرگ تلاش و ابتکار و نوآوری تبدیل شده است اما این واقعیت، تنها گام اول از روند پیشرفت و سرافرازی کشور است.

 گزارشی از مزرعه حبیب الله جمالی، کارآفرین بسیجی ساکن روستای آزادگان شهر مانه و سملقان که از طریق باغداری، پرورش گیاهان دارویی و زنبورداری مشغول به فعالیت و گذراندن زندگی است.


انتهای پیام/ یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک