شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ساعت ۹:۲۴
دادستان عمومی و انقلاب بجنورد:

کشف حجاب جرم است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه رعایت حجاب اسلامی بر اساس مستندات قانونی یک ضرورت لازم الاجرا است گفت: کسی که قانون را رعایت نمی‌کند، مرتکب جرم شده و به همین اعتبار کشف حجاب یک رفتار قانون شکنانه به شمار می‌رود.
کشف حجاب جرم است,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، سید جواد ایلالی در نشست کمیته استانی حجاب و عفاف که امروز صبح در سالن جلسات دادسرا استان برگزارشد، تصریح کرد: ضابطان انتظامی وظیفه دارند براساس‌ موازین قانون با مصادیق هنجارشکنی و خلاف ضوابط برخورد نمایند که البته امیدوارم که شاهد قانون‌شکنی نباشیم.

وی افزود: برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و محافل دانشگاهی در این خصوص صاحب نقش و کارکرد با ماهیت فرهنگی و اجتماعی هستند لذا بر این اساس در زمره ادارات‌ تصمیم گیر و تصمیم ساز هستند و باید در این زمینه فعال باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: کشف حجاب در چهار حوزه خودرو، اماکن و صنوف، فضای مجازی، معابر و خیابان‌ها باید رعایت شود که اگر رعایت نشود صاحبان اصناف متخلف پلمب و  وسائل نقلیه مرتبط با این مسأله به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک