سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ساعت ۱۴:۷
امام جمعه بجنورد:

کارگران سربازان نظام در جنگ با تحریم‌های اقتصادی هستند

امام جمعه بجنورد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دررابطه‌با جایگاه کارگر، گفت: کارگر و کارفرما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن هستند که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.
کارگران سربازان نظام در جنگ با تحریم‌های اقتصادی هستند,خراسان شمالی+بجنورد+کارگر+معلم+حجاب+عفاف+رضا نوری+تحریم اقتصادی

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، حجت‌الاسلام رضا نوری امام‌جمعه شهرستان بجنورد در آئین عبادی و سیاسی این هفته نمازجمعه بجنورد به مسئله عفاف اشاره کرد و افزود: در حدیثی از حضرت علی (ع) آمده است که عفاف نفس انسان را از همه پلشتی‌ها و پستی‌ها، پاک می‌کند.  

وی در ادامه گفت: عفت کنترل نفس در برابر شهوات، زیاده‌خواهی و خواسته‌های نفسانی است.

وی لازمه عفاف را حجاب دانست و عنوان کرد: عفت یک ویژگی نفسانی و درونی و حجاب یک امر رفتاری و بیرونی است که این دو از هم جداشدنی نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: حجاب ریشه در دین و قرآن دارد و تنها مربوط به جمهوری اسلامی نمی‌شود.

وی بیان داشت: کشورهای غربی از طریق تبلیغات مسمومی که در ماهواره و فضای مجازی می‌کنند به دنبال گرفتن غیرت و حجاب جوانان و در نتیجه فتح کشورها است.

حجت‌الاسلام نوری با گرامیداشت یاد آیت‌الله مهمان‌نواز، تصریح کرد: ایشان بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد را بر عهده داشتند و تلاش‌های زیادی برای پیشرفت این شهرستان انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز عالمی مجاهد بود که همواره خدمت به مردم در اولویت‌های کاری‌اش بود.

 امام‌جمعه بجنورد تأکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تحریم‌های گسترده‌ای علیه کشور انجام دادند به خیال اینکه مردم از ارزش‌های دینی دلسرد شوند.

وی با اشاره به اینکه کارکردن و کسب روزی حلال عبادت است، افزود: امروزه انجام کار تولیدی و بی‌نیاز کردن کشور از بیگانگان نه‌تنها عبادت است؛ بلکه به‌گونه‌ای جنگ با دشمنان نظام اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دررابطه‌با جایگاه کارگر، گفت: کارگر و کارفرما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ با تحریم‌های اقتصادی دشمن هستند که باید ارزش جایگاه خود را بدانند.

او با اشاره به‌عنوان سال، گفت: جهش تولید با کمک تمام مردم و گروه‌ها انجام می‌شود و این نیازمند بسترسازی حضور اقتصادی توسط مسئولین است.

حجت‌الاسلام نوری با گرامیداشت سالروز شهید مطهری و روز معلم، اظهار داشت: معلمان در تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان باید اخلاص داشته باشند و اصل را بر تربیت بگذارد.

انتهای خبر/ی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک