یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ - ساعت ۲۲:۴۰
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:

توزیع ۲۲۱۳ دستگاه لوازم ضروری بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری دو هزار و ۲۱۳ دستگاه لوازم ضروری بین مددجویان کمیته امداد در سراسر استان توزیع شد.
توزیع ۲۲۱۳ دستگاه لوازم ضروری بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+مجید الهی راد+مددجو کمیته امداد+لوازم خانگی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، با اشاره به اینکه توزیع لوازم ضروری زندگی در راستای تأمین آسایش و رفاه خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌گیرد، اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری با پیگیری‌های انجام شده تعداد دو هزار و ۲۱۳ دستگاه لوازم ضروری شامل یخچال فریزر، کولرآبی، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، بخاری و… بین مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی توزیع شد.  

وی با بیان اینکه این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و براساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود، گفت: ارزش ریالی این لوازم ۱۱ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان می‌باشد.

الهی‌راد خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی سامانه امداد هوشمند تمام نیازمندی‌های مددجویان در این سامانه ثبت شده است و درخواست‌های مددجویان براساس اولویت در ردیف دریافت خدمت قرار می‌گیرد.  

وی ضمن تقدیر از کمک‌های خیرین و نیکوکاران، افزود: مردم نیکوکار و خیرین استان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری یا با حضور در یکی از مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد نسبت به پرداخت کمک نقدی و غیرنقدی اقدام کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک