یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۲۳:۲۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

انجام بیش از ۳۰ عمل آنژیوگرافی طی هفته در دپارتمان قلب بجنورد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام بیش از ۳۰ عمل آنژیوگرافی طی هفته در دپارتمان قلب این استان خبر داد.
انجام بیش از ۳۰ عمل آنژیوگرافی طی هفته در دپارتمان قلب بجنورد,خراسان شمالی+بجنورد+آنژیوگرافی+دانشگاه علوم پزشکی+جواد شاهین فر+دپارتمان قلب بجنورد

به گزارش عصراترک، جواد شاهین‌فر رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه با ایجاد زیرساخت و ظرفیت‌های ویژه حوزه بهداشت و درمان، در تلاش هستیم تا شایسته‌ترین خدمات را برای مردم استان تأمین کنیم، اظهار کرد: در راستای این هدف، دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد با تجهیزات و امکانات قابل توجه و تعرفه دولتی در خدمت مردم استان است.

وی افزود: بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد از جمله مراکز درمانی استان است که در دولت کنونی، توانسته با به‌روزرسانی تجهیزات و خدمات، با توجه به نیازها و خواسته‌های درمانی مردم، خدمات شایسته‌ای را ارائه کند.

وی با اشاره به اینکه دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن(ع) از ظرفیت‌های بالقوه این بیمارستان است، افزود: در مرداد ماه امسال ۲۶۷ خدمت به مراجعان و بیماران به دپارتمان قلب، در قالب ۹۸ اکوکاردیوگرافی سرپایی و بستری، ۷۵ الکتروکاردیوگرافی، ۶۳ آنژیوگرافی، ۱۵ آنژیوپلاستی، ۱۵ تست ورزش و ۳ جراحی قلب و یک فلوروسکوپی باز ارائه شده است.

شاهین‌فر با بیان اینکه هم اکنون این بخش به تجهیزات و دستگاه‌های اکو معمولی، اکوترانس ازوفاژیال، برونوسکوپی، آنژیوگرافی و… مجهز است، تصریح کرد: در بخش اکو، زیر نظر پزشک فوق تخصص اکوکاردیوگرافی خدمات به روز ارائه می‌شود که این خدمات در تشخیص گرفتگی عروقی، بیماری‌های مادرزادی، اختلالات دریچه‌ای بسیار کمک می‌کند.

وی ادامه داد: پزشک فوق تخصص آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسن(ع) مستقر شده است و بیش از ۳۰ عمل آنژیوگرافی در یک هفته زیر نظر این پزشک انجام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از شهریور امسال با تجهیز بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد به قوی‌ترین و منحصرترین دستگاه‌های‌ام آر آی و سی تی اسکن، قابلیت‌های تصویر برداری این بیمارستان ارتقاء خواهد یافت، بیان کرد: عواید و مزایای این اقدام، قابلیت تصویربرداری از عروق قلبی، درمان بیماران با هزینه‌های کمتر و در سریع‌ترین زمان، جلوگیری از خروج بیماران از استان و منتفع شدن بیماران و سیستم درمان و ارائه خدمات مناسب درمانی به تمام منطقه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در بخش جامع اکو کاردیوگرافی استان، تست ورزش، اکو ترنس ازوفاژیال و معمولی و استرس اکو انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: آنژیوگرافی در این بخش زیر نظر فوق تخصصان انجام و آنژیو پرایمری و الکتیو ارائه می‌شود که این خدمت از ایده آل‌ترین، اساسی‌ترین و ضروری‌ترین خدماتی است که در دانشگاه ارائه می‌شود.

شاهین‌فر گفت: ارائه خدمات آنژیوگرافی سریع، بر کیفیت زندگی این افراد تأثیر می‌گذارد زیرا درمان دیرهنگام موجب بروز نارسایی‌های قلبی در بیماران شده و این افراد رسما از چرخه اقتصادی و کار خارج می‌شوند و موجب تحمیل هزینه‌های سنگین درمان به دولت می‌شوند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک