شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ - ساعت ۱۳:۴۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی:

۱۱۷ پزشک متخصص در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی جذب شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان‌شمالی گفت: ۱۱۷ پزشک متخصص از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در بخش آموزشی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان جذب شدند.
۱۱۷ پزشک متخصص در دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی جذب شدند,خراسان شمالی+بجنورد+جواد شاهین فر+دانشگاه علوم پزشکی+پزشک متخصص

به گزارش عصر اترک به نقل از ایرنا، جواد شاهین‌فر اظهار کرد: از این تعداد ۶۵ پزشک متخصص در بیمارستان‌ها و ۵۲ نفر نیز در بخش آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان جذب شدند.

وی افزود: همچنین در راستای ارتقای آموزشی ۱۲ عضو هیات علمی علوم پزشکی خراسان شمالی نیز تبدیل وضعیت شدند.

شاهین فر ادامه داد: با جذب این اعضای هیات علمی اینک میانگین نسبت دانشجو به استاد در دانشگاه علوم پزشکی استان با میانگین کشور برابری می‌کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: جدای از جذب این اعضای هیات علمی، یک عضو هیات علمی به مرتبه استاد تمام، ۶ عضو هیات علمی به مرتبه دانشیاری و ۶ عضو هیات علمی دیگر نیز به مرتبه استادیاری ارتقا پیدا کردند.

شاهین‌فر گفت: برای توزیع عادلانه خدمات پزشکی و درمانی در سطح استان، رویکرد جدید دانشگاه علوم پزشکی استان این است که حداقل از هر رشته پایه تخصصی، داخلی، اطفال، جراحی و بیهوشی دو پزشک متخصص در بیمارستان شهرستانها وجود داشته باشد تا خدمات حوزه سلامت مداوم ارایه شود.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی حدود ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجو در ۱۷ رشته تحصیلی دارد که در هفت دانشکده آن زیر نظر ۲۰۰ عضو هیأت علمی تحصیل می‌کنند.

خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک