دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۶ - ساعت ۱۴:۱۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

میزان ماندگاری پزشکان در مناطق محروم خراسان‌شمالی ۱۵ درصد افزایش یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: میزان ماندگاری پزشکان با ایجاد مشوق‌های مالی و فراهم کردن شرایط کاری بهتر طی سه ماهه نخست امسال در مناطق محروم استان ۱۵ درصد افزایش یافت.
میزان ماندگاری پزشکان در مناطق محروم خراسان‌شمالی ۱۵ درصد افزایش یافت,خراسان شمالی+بجنورد+جواد شاهین فر+پزشک+دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک  جواد شاهین فر اظهار کرد: ارایه خدمات سلامت با کیفیت، ایمن و اثربخش نیازمند دسترسی عادلانه مردم به نیروهای توانمند سلامت است که دانشگاه علوم پزشکی استان سعی دارد با ایجاد بسته های تشویقی این امر را محقق کند.

وی افزود: پرداخت بخشی از مطالبات معوق پزشکان و رفع دغدغه های اسکان آنها با هدف ماندگاری در مناطق کم برخوردار از ابتدای سال در دستور کار علوم پزشکی خراسان شمالی بوده است.

به گفته وی؛ اکنون ۱۲۵ پزشک در بخش بهداشت، ۴۸ پزشک عمومی و ۲۳۹ پزشک متخصص نیز در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فعالیت می کنند.

شاهین فر با اشاره به بهره‌مندی شهرستان گرمه و جاجرم از متخصص قلب به صورت تمام وقت، گفت: توزیع مناسب و کافی پزشکان متخصص از یک سو منجر به افزایش دسترسی مردم به خدمات سلامت مورد نیاز و از سویی دیگر موجب بهبودی شاخص های سلامت استان می شود.
خراسان شمالی دارای ۱۱ بیمارستان و هزار و ۴۴۴ تخت بیمارستانی است و هم اکنون پنج هزار نفر در حوزه سلامت این استان خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک