دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ - ساعت ۸:۲۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

احداث ۱۰ هنرستان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری در خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری و با همکاری صنایع استان ۱۰ هنرستان جهت مهارت‌آموزی به تناسب شهرستان‌ها احداث می‌شود. 
احداث ۱۰ هنرستان از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری در خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+هنرستان+مهدی رشیدی

به گزارش عصراترک به نقل از  روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری و با همکاری صنایع استان ۱۰ هنرستان جهت مهارت‌آموزی به تناسب شهرستان‌ها احداث می‌شود. 

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در تشکیل سرمایه انسانی از طریق تربیت نیروهای ماهر مورد نیاز بازار کار ایفا می‌کند، گفت: یکی از موضوعات مهم که در برنامه ششم و هفتم تأکید شده افزایش توسعه متوازن بوده و در همین راستا هدایت دانش‌آموزان برای توسعه متوازن به سمت مهارت‌آموزی است. 

رشیدی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین هنرستان‌های مورد نیاز استان در حوزه صنعت است، گفت: تربیت نیروی کار ماهر از دغدغه‌های صنایع استان است و اگر نیرو در مراکز آموزشی ویژه صنایع، تربیت شود، سیکل بروکراسی فاقد بهره‌وری از بین خواهد رفت. 

وی در خصوص تأمین زمین برای ساخت هنرستانها افزود: تأمین زمین برای ساخت هنرستان‌ها به تناسب و مقدار نیاز شهرستان‌ها با آموزش و پرورش بوده و تهیه نقشه با سازمان نوسازی مدارس است که با اعلام آمادگی صنایع مقرر شد طی هفته آینده تأمین زمین و نقشه در شهرستان‌های استان تعیین تکلیف گردد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک