یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ - ساعت ۲۳:۶
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

۱۵ هزار تخت در دولت سیزدهم به تخت های بیمارستانی اضافه شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: در دولت سیزدهم حدود ۱۵ هزار تخت جدید به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اضافه شد که ۱۰ درصد افزایش داشته شد.
۱۵ هزار تخت در دولت سیزدهم به تخت های بیمارستانی اضافه شد,خراسان شمالی+بجنورد+وزیر بهداشت+هفته دولت+بهرام عین اللهی+رضا نوری+تخت بیمارستان

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: در دولت سیزدهم حدود ۱۵ هزار تخت جدید به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اضافه شد که ۱۰ درصد افزایش داشته شد.

وی افزود: تا پایان امسال نیز ۷ هزار تخت دیگر اضافه می‌شود که ۱۵ درصد افزایش خواهیم داشت.

افتتاح دو هزار خانه بهداشت در دولت سیزدهم

عین‌اللهی با بیان اینکه در این دولت پروژه‌های عظیم و بیمارستان‌های زیادی در کشور به بهره‌برداری رسیده است، عنوان کرد: در دولت سیزدهم دو هزار خانه بهداشت در سطح کشور افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در حوزه بیمه سلامت برای پنج دهک جامعه به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پس از شیوع کرونا، در کشور بیش از ۵۰ هزار مبتلا، ۲۰ هزار بستری،  ۸ هزار بیمار بدحال و بیش از ۷۰۰ فوتی داشتیم که باعث مختل شدن تمام فعالیت‌ها شده بود اما با ورود نیروهای جهادی واکسیناسیون مردم گسترش یافت.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰مرکز ناباروری توسط دولت سیزدهم در کشور احداث شد، افزود: امروز ۹۹ درصد از داروها در داخل کشور تولید می‌شود.

دولت سیزدهم در تمام بحران ها کنار مردم قرار دارند

حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نیز با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات بزرگی انجام شده است، گفت: دولت مردمی و شخص رئیس‌جمهور با حضور خستگی‌ناپذیر در تمام بحران‌ها باعث دلگرمی مردم هستند.

وی افزود: دولت سیزدهم، دولتی ولایی و همواره خط مشی آن براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌باشد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک