یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۱ - ساعت ۲۱:۴۸
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خبر داد:

شرکت ۱۳ هزار مشترک در طرح نظرسنجی شرکت برق خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از طرح نظر سنجی از مشترکان برق خانگی استان خبر داد و گفت: ۱۳ هزار مشترک برق خانگی در این نظر سنجی شرکت می‌کنند.
شرکت ۱۳ هزار مشترک در طرح نظرسنجی شرکت برق خراسان شمالی,خراسان شمالی+بجنورد+نظرسنجی+شرکت برق+حسن چاهی

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، حسن چاهی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، اظهار داشت: مشترکان برق خانگی در خصوص اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف (طرح قبض برق رایگان) نظر خواهند داد.


وی با بیان اینکه نظرات و دیدگاه‌های ارزشمند مشترکان برق در خصوص شیوه اجرای طرح پاداش ۲۰ برابری مدیریت مصرف دریافت، سنجیده و ارزیابی می‌شود افزود: بنا به این گزارش این طرح با انتخاب جامعه آماری ۱۳ هزار مشترک از میان همه مشترکان برق خانگی، طرح سینا (سامانه یکپارچه نظرسنجی و افکارسنجی) اجرا خواهد شد.


چاهی ادامه داد: اجرای این برنامه در سه بخش نظرسنجی برخط، نظرسنجی تلفنی و نظرسنجی حضوری به انجام خواهد رسید که در این طرح پیامکی برای مشترکان گرامی ارسال خواهد شد تا بر اساس لینک ارتباطی به سامانه نظرسنجی وارد شده و حداکثر بین ۸ تا ۹ سوال چند گزینه‌ای را پاسخ خواهند داد.  


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: این نظر سنجی در قالب تماس تلفنی با مشترکان عزیز و یا حضور در محل منازل این عزیزان نیز به انجام خواهد رسید که نظرات مهم مشترکان برق در بهبود کیفی و کمّی طرح‌ها و برنامه‌های مشوق مشترکان در آینده اثرگزار خواهد بود.


شایان ذکر است به قید قرعه به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان در طرح نظرسنجی جوایزی اهدا خواهد شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک