دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ساعت ۱۹:۳۱
استاندار در همایش روز ملی اصناف:

نظام اسلامی در فضای یاس دشمن، مسیر اقتدار را طی می کند

در همایشی با حضور استاندار خراسان شمالی، رئیس اتاق اصناف کشور، روسای اتاق اصناف استان و شهرستان ها، روسای اتحادیه ها و ... روز ملی اصناف در بجنورد گرامی داشته شد.
نظام اسلامی در فضای یاس دشمن، مسیر اقتدار را طی می کند ,خراسان شمالی+بجنورد+اصناف+محمدرضا حسین نژاد+حسین طاهرمحمدی

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمدرضا حسین نژاد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهدای اصناف و شهید بهشتی و  ۷۲ تن از یارانش، نقش اصناف را در شکل گیری انقلاب مهم شمرد و گفت امروز نیز اصناف در کنار دولت در تامین مایحتاج مردم در تداوم انقلاب نقش آفرینی می کنند . 

وی افزود:  دشمن از سال ۱۳۴۲ تا کنون  با ترور، تجزیه طلبی ، تحمیل جنگ در ۸ سال دفاع مقدس، ۴۰ سال در مقابل جمهوری اسلامی ایستاد اما ناکام ماند و نظام اسلامی به برکت خون شهیدان مستحکم تر از گذشته  است . 
استاندار خراسان شمالی در ادامه به نقش اجتماعی اصناف نیز اشاره کرد و  افزود: ۵۰ هزار  صنف در استان ، هر روز با شهروندان مرتبطند و همچنان که می توانند با زیباسازی بیرون و دکوراسیون زیبای درون محل کسب خود در ارائه مبلمان و شخصیت زیبای شهری کمک کنند، می توانند فضای فرهنگی جامعه را نیز زیبا کنند.   
حسین نژاد در ادامه اصناف را به رعایت عدالت در فروش ، اعلام نرخ ، رعایت بهداشت،  زیبایی و همچنین  عدالت دوسویه بین اصناف و دولت و عدالت دوسویه میان اصناف و مردم توصیه کرد و  در خصوص انتخابات امسال نیز گفت: به همت مردم غیور و همدل و متحد،  ایران، از گذر های سخت عبور کرده  و قوی است و لازم است  با شرکت در انتخابات این اقتدار ملی را قدر بدانیم و تقویت کنیم. 

اصناف همیشه در حمایت از دولت و نظام پیشگام بودند

رئیس اتاق اصناف کشور نیز در این همایش گفت: اصناف ولایتمدارند و  همیشه در حمایت از دولت و نظام پیشگام بوده اند، 
حسین طاهرمحمدی افزود: امروز خشنودی شهدا به این است که ما(اصناف) با همدلی  و همکاری باری از دوش کشور را برداریم. 
 در ادامه این مراسم از مادر شهید امیر حسین علی آبادی و از روسای اتاق اصناف استان و شهرستان ها و فعالین کارآفرین اصناف و ... تقدیر شد.
در این همایش حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف کشور با اهدای لوح از رئیس اتاق بازرگانی استان که خزانه دار اتاق بازرگانی کشور نیز هست، قدر دانی کرد. 
همچنین در این مراسم معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز از حمایت های اصناف از خانواده های زندانیان قدر دانی کرد و این کار خیر اصناف را ستود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک