یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ - ساعت ۲۱:۴۹
مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

۷۴ دستگاه اجرایی خراسان‌شمالی اخطار قطعی برق دریافت کردند

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: ۷۴ دستگاه پر مصرف اداری استان در ادامه طرح مدیریت پیک برق تابستان اخطار قطع برق دریافت کردند.
۷۴ دستگاه اجرایی خراسان‌شمالی اخطار قطعی برق دریافت کردند,خراسان شمالی+بجنورد+محمد صدقی+برق

به گزارش عصراترک به نقل از ایرنا، محمد صدقی اظهار کرد: برق ۵۰ دستگاه اجرایی استان به علت رعایت نکردن الزامات قانونی مدیریت مصرف از ابتدای اجرای طرح تابستانه تاکنون قطع و بالغ بر۸۰۰ مورد اخطار به دستگاه های اجرایی ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود که مشترکان اداری نیز با رعایت مدیریت مصرق برق، همیار سایر مشترکان در گذر موفق از پیک تابستان باشند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ادامه داد: تعدادی از دستگاه های اجرایی نسبت به اخطارها بی توجهند و به قطع برق آنها منجر می شود.

وی ادامه داد: طرح کنترل و پایش میزان مصرف برق در اداره‌های استان از ۱۵ خردادماه سالجاری توسط کارشناسان مرکز کنترل در حال انجام است و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

صدقی با اشاره به کاهش ۶۰ درصدی مصرف برق بعد از ساعات اداری، گفت: ۵۵۲ دستگاه اجرایی استان مورد پایش قرار می گیرند.

وی یادآور شد: مطابق مصوبه هیات وزیران و بخشنامه سال ۱۴۰۲ که به استانداری ها ابلاغ شده است تمامی سازمان ها و مراکز دولتی موظف به رعایت مفاد این بخشنامه از جمله کاهش ۳۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پایه ۱۴۰۱ و هم چنین کاهش ۶۰ درصد مصرف برق خود در پایان ساعت اداری نسبت به همان روز هستند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالیی گفت: همراهی مردم و مدیریت مصرف برق با برنامه‌هایی که تدوین شده است، کمک خواهد کرد تا روزهای گرم پیشرو شبکه پایداری داشته باشیم و مشکلی در تأمین برق ایجاد نشود.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که هم اینک ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند و ۳۸۵ هزار مشترک برق در بخشهای تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاوزی وجود دارد.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک