سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ساعت ۱۰:۵۳
یک مسئول:

۲۵۸۷ مشترک برق در خراسان شمالی مشمول دریافت بسته تشویقی شدند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت برق خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته ۲ هزار و ۵۸۷ مشترک در این استان مشمول دریافت بسته تشویقی شدند.
۲۵۸۷ مشترک برق در خراسان شمالی مشمول دریافت بسته تشویقی شدند,خراسان شمالی+بجنورد+محمد صدقی+برق+بسته تشویقی

به گزارش بجنا به نقل از ایسنا، محمد صدقی اظهار کرد: در سال گذشته، صنایع یا مشترکانی که دارای چاه کشاورزی بودند در صورت صرفه جویی در مصرف برق و خاموش کردن برق در زمان اوج مصرف، بسته تشویقی مشمول حال آن ها می شد که در این استان ۲ هزار و ۵۸۷ نفر مشمول آن شدند.

وی افزود: مجموع رقم تشویقی که شامل مشترکان صنعتی، کشاورزی، اداری، تجاری، و سی ان جی شده، ۲۴ میلیارد و ۷۷۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۲۱۷ ریال بوده که پاداش ها به حساب قبوض مشترکان واریز شده است.

صدقی ادامه داد: از ۲ هزار و ۵۸۷ مشترک، ۴۶۲ مشترک صنعتی بوده که میزان تشویقی که شامل حال آن ها شده، ۱۶ میلیارد و ۸۱۴ میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد مشترکان کشاورزی مشمول این طرح، یک هزار و ۹۰۸ نفر بوده است، بیان کرد: ۶ میلیارد و ۴۵۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۴۰ ریال پاداش به آن ها تعلق گرفته است.

به گفته این مقام مسئول در سال گذشته به ۱۸۴ مشترک اداری ۱۲۱ میلیون و ۱۷۴ هزار و ۴۶۰ ریال پاداش خوش مصرفی تعلق گرفته است.

وی گفت: طی این مدت به ۲۴ مشترک برق تجاری ۱۲۱ میلیون و ۹۸ هزار و ۹۳۰ ریال و به ۹ مشترک سی ان جی ۱۷۷ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال پاداش پرداخت شده است.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک