جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اخبار ویژه | کد خبر: ۴۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۵/۰۷ - ساعت ۱۰:۵۱

تعویق حکم مهدی هاشمی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : مسئولین قوه قضائیه و بخصوص اژه ای که معمولا مصاحبه انجام می دهد باید سوال شود که به چه دلیل اجرای حکم مهدی هاشمی به تاخیر افتاده است زیرا نباید فرقی بین افراد وجود داشته باشد.

به گزارش اترک نیوز؛ محمد اسماعیلی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با کرمان ۱۴۰۰ " در رابطه با علت به تاخیر افتادن اجرای حکم مهدی هاشمی گفت : از جزئیات به تاخیر افتادن اجرای حکم مهدی هاشمی خیلی اطلاع نداریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود : همه افراد جامعه در برابر قانون یکسان هستند و باید با همه آن ها یک جور برخورد شود و فرق نمی کند که افراد دارای چه مقام ، موقعیت و فرزند چه کسی هستند .

وی خواستار سوال از مسئولین قوه قضائیه شد و ادامه داد : باید از مسئولین قوه قضائیه و بخصوص اژه ای که معمولا مصاحبه انجام می دهد سوال شود که به چه دلیل اجرای حکم مهدی هاشمی به تاخیر افتاده است زیرا نباید فرقی بین افراد وجود داشته باشد.

اسماعیلی با بیان این که حکم اولیه برای این فرد صادر شده است و اگر اعتراضی هم وجود داشته است باید سر موقع به اعتراضش رسیدگی می شد ،خاطر نشان کرد : مهدی هاشمی  هم سیر مراحل احکامی اش سپری شده است و باید حکمش اعلام و اجرا شود .

این نماینده مجلس عنوان کرد : نمایندگان مجلس هم به این امر اعتراض دارند که اولا باید با همه افراد جامعه یکسان برخورد شود و ثانیا انتظار می رود که با دانه درشت های متخلف هم به خوبی برخورد و حکمشان به موقع اجرا شود .

وی در پایان اظهار داشت : تا آن جا که مطلع هستم قوه قضائیه پیگیر پرونده مهدی هاشمی است و طبق گفته خود تحت تاثیر هیچ کسی قرار نمی گیرند و ما امیدوارم هستیم که این گونه باشد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک