سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اخبار ویژه | کد خبر: ۴۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۴/۱۹ - ساعت ۱۱:۵۳

بمباران استانهای مختلف یمن در روزجهانی قدس

جنگنده‌های سعودی در روز جهانی قدس و با وجود زمزمه‌های موجود مبنی بر احتمال برقراری آتش‌بس انسانی در یمن، بار دیگر استانهای مختلف این کشور را بمباران کردند.
بمباران استانهای مختلف یمن در روزجهانی قدس,

به گزارش اترک نیوز به نقل از  خبرگزاری فارس، جنگنده‌های سعودی، بامداد و صبح امروز، نیز استانهای مختلف یمن را بمباران کردند.

در حالی که «اسماعیل ولد الشیخ احمد» فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن از پنجشنبه (دیروز) اعلام کرده که تا 24 ساعت دیگر در یمن آتش‌بس اعلام خواهد شد و شب گذشته «سعود الفیصل» وزیر خارجه سابق عربستان درگذشته، اما ریاض، همچنان در حال بمباران مردم بی‌گناه یمن است.

سازمان ملل نیز اعلام کرده است  آتش‌بس انسانی در یمن از ساعت 59 : 23 جمعه (10 ژوئیه) آغاز می‌شود و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

در روز جهانی قدس، عربستان به جای محکومیت تجاوزهای همپیمانش در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی، استانهای «صعده»، «مأرب»، «البیضاء»، «إب»، «لحج»، «عدن»، «شبوة» و «حضرموت» را بمباران کرد. استان صنعا، پایتخت یمن نیز شاهد پرواز پهپادهای سعودی است.

هنوز درباره شمار قربانیان این تجاوز و میزان خسارات وارده خبری در دست نیست.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک