یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ساعت ۹:۴۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌شمالی:

کارگران خراسان‌شمالی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: ۲۴ نفر از کارگران استان به مناسبت هفته کار و کارگر امروز برای دیدار با رهبری اعزام شد.
کارگران خراسان‌شمالی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، مهدی اسلام خواه اظهار کرد: شماری از کارگران سراسر کشور در نخستین روز از هفته کار و کارگر با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای ۳۰ برنامه در استان در هفته کار و کارگر افزود: برنامه های هفته کار و کارگر امسال با شعار« مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی »اجرا می‌شود که تقدیر از ۲۶ کارگر و واحد تولیدی نمونه در جشنواره امتنان، اجرای جشن‌‌های خانوادگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و توزیع ۵۰ بسته معیشتی از دیگر برنامه‌های ویژه این هفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: بازدید از کارگاه‌های پرخطر با هدف بررسی وضعیت ایمنی کارگران در محل کار و ارتقای ایمنی در این کارگاه ها نیز از جمله برنامه‌های این هفته است.

اسلام خواه افزود: همزمان با هفته کار و کارگر، زمین تنیس خاکی کارگران در بجنورد، شرکت تعاونی آموزشگاهی در شیروان و مرکز کاریابی در جاجرم و راز افتتاح می‌شود.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک