شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ساعت ۱۷:۱۵
فرماندار شهرستان رازوجرگلان:

بنیاد مسکن راز و جرگلان کارنامه موفقی دارد

فرماندار شهرستان راز و جرگلان بنیاد مسکن را از نهادهای انقلابی و اجرایی که دارای کارنامه‌ای موفق است توصیف کرد و از اقدامات موثر این نهاد در شهرستان راز و جرگلان قدردانی کرد.
بنیاد مسکن راز و جرگلان کارنامه موفقی دارد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری، مصطفی حسن‌زاده در این دیدار ضمن تبریک سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مسکن را از نهادهای انقلابی و اجرایی که دارای کارنامه‌ای موفق است توصیف کرد و گفت: تأمین زمین در روستاها، استعلام صدور پروانه ساختمانی با همکاری دهیاری‌ها، بهسازی روستاها، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن در روستاها و شهرها، ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات جهادی این نهاد است .

وی در ادامه؛ تداوم ارائه خدمات در سطح روستا و شهرها را تا رفع کامل محرومیت در حوزه‌های مختلف بنیاد را خواستار شد.

در این دیدار علی نیا، سرپرست بنیاد مسکن ضمن تقدیر از فرماندار، گزارشی از آمار و عملکرد بنیاد مسکن از بدو تأسیس تاکنون در زمینه‌های مختلف روستایی و شهری و برنامه‌های آتی را ارائه کرد.

گفتنی است؛ دیدار چهره‌به‌چهره فرماندار با مراجعین به بنیاد مسکن، شنیدن درخواست و مشکلات آنان و صدور دستورات لازم دراین‌خصوص از مهم‌ترین برنامه حضور فرماندار در ساختمان بنیاد مسکن بود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک