یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۲ - ساعت ۱۲:۲۳
امام جمعه آشخانه:

وعده صادق، اسرائیل را فلج کرد

امام جمعه آشخانه گفت: ایران با عمل به وعده صادق، اسرائیل را فلج کرد، اسرائیلی‌ها و دشمنان انقلاب به‌ویژه غربی‌ها فهمیدند که قدرت نظام جمهوری اسلامی بسیار بالاست.
وعده صادق، اسرائیل را فلج کرد,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پاسدار انقلاب اسلامی گفت: امام راحل بابصیرت و دوراندیشی خویش شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بنیان نهاد.

 وی افزود: یکی از مسئولیت‌هایی که بر دوش پاسداران گذاشته شده است حفظ انقلاب است بدین خاطر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد حمله ضدانقلاب، تجزیه‌طلبان، سلطنت خواهان و دشمنان انقلاب آمریکا، اروپایی‌ها، غربی‌ها و رژیم صهیونیست قرار گرفته‌اند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد تأکید کرد: تا به امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باقدرت جلو تمام توطئه‌های آنان ایستاده است و از آرمان‌های انقلاب و فرامین امامین انقلاب دفاع کرده‌اند و بر ارزش‌های اسلام و انقلاب پافشاری نموده‌اند.

 وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب را اعم از خارجی یا داخلی را خنثی و از شهدا و آرمان‌های آنان جانانه دفاع کرده‌اند دست اجانب را از انواع دخالت‌های نظام اسلامی قطع کرده‌اند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد گفت: پس از چند دهه شاهد تأثیرگذاری بسیار زیاد سپاه در عرصه‌های مختلف هستیم که نشان داد امام راحل (ره) با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال تحقق‌بخشیدن به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، تحت فرماندهی عالی ولی‌فقیه بودند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد گفت: به وجود این عزیزان جان‌برکف افتخار می‌کنیم آنان که امروز دست پر قدرت مقام معظم رهبری هستند.

 وی با بازخوانی حمله تنبیهی وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باتوجه‌به پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی به اسرائیل چند واکنش جالب ایجاد شده است ازجمله که هیمنه نظام سرمایه‌داری و استکبار شکسته شد و ادعای پوشالی اسرائیل از بین رفت.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی نژاد با بیان اینکه ما با ارسال پهپادها توانستیم قدرت پوشالی دشمن را در هم بشکنیم، ادامه داد: ایران با عمل به وعده صادق، اسرائیل را فلج کرد و اسرائیلی‌ها و دشمنان انقلاب به‌ویژه غربی‌ها فهمیدند که قدرت نظام جمهوری اسلامی بسیار بالاست، ضمن اینکه ما از سلاح‌های تقریباً ازکارافتاده استفاده کردیم و قدرت دشمن خودمان را هم محک زدیم که بدانیم در چه سطحی از قدرت هستم.

مصاحبه از: زهرا صدیقی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک