جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ساعت ۸:۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی اعلام کرد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت حوزه تربیتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: حوزه تربیتی یکی از حوزه‌های بسیار مهم و اثرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.
کاهش آسیب‌های اجتماعی با تقویت حوزه تربیتی,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، حسن ناهیدی در نشست فعالان تربیتی استان که عصر روز پنج‌شنبه در سالن جلسات استانداری برگزارشد، بر ترسیم وضعیت موجود و احصا مشکلات و چالش‌ها در استان تأکید کرد و اظهار کرد: با احصا مشکلات و برنامه‌ریزی دقیق و اولویت‌بندی مسائل و ارائه راهکارهای کاربردی در جهت رفع آنها اقدام شود.

ناهیدی افزود: همواره در عرصه‌های مختلف با هجمه‌های دشمن مواجه بودیم و هستیم لذا شناخت بهتر شرایط برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز است.

وی عنوان کرد: برگزاری این جلسات هم اندیشی سبب تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی و نقش آفرینی مشترک فعالان تربیتی و مردمی می‌شود.

 رضا رستمی، سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار نیز در این جلسه ضمن ضرورت تشکیل کارگروه فعالان تربیتی و نقش آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گفت: مردمی سازی و مشارکت مردمی که در نامگذاری امسال و در مصوبات شورای انقلاب فرهنگی به آن تاکید شده است، در فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی نیز این رویکرد وجود دارد.

حجت الاسلام مهدی فدایی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در این جلسه ضمن تبیین و تشریح فرآیند تشکیل کارگروه فعالان تربیتی، هدف از تشکیل این کارگروه را اجتماع و تشکیل حلقه فعالان حوزه تربیتی و فرهنگی و ارائه برنامه‌های موثر تربیتی و نوعی تقسیم کار برای پیشبرد بهتر امور عنوان کرد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک