پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۸۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ساعت ۹:۰

حضور ورزشکار خراسان‌شمالی در اردوی تیم ملی او اسپرت

رضا شعبانی ورزشکار خراسان شمالی به عنوان تنها نماینده خراسان‌شمالی در اردوی تیم ملی او_اسپرت حضور دارد.
حضور ورزشکار خراسان‌شمالی در اردوی تیم ملی او اسپرت,

به گزارش خبرنگار حوزه ورزش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، اردوی تیم‌های ملی او اسپورت در استان آذربایجان‌غربی به میزبانی ارومیه و بازرگان در دو بخش آقایان و بانوان در حال برگزاری‌است.

در اردوی تیم ملی او اسپورت آقایان و بانوان ۷۰ ورزشکار از سراسر کشور حضور دارند و تمرینات خود را طی روزهای  ۲۸ تا ۳۱ فروردین در بخش آقایان در ارومیه و در بخش بانوان در بازرگان برای اعزام به مسابقات آسیایی مالزی برگزار می‌کنند.

رضا شعبانی، ورزشکار خراسان شمالی به عنوان تنها نماینده خراسان‌شمالی در اردوی تیم ملی او_اسپرت حضور دارد.

او – اسپرت ورزشی برگرفته از مهارت‌ها و بازی‌های بومی محلی، نبرد و زورآزمایی و هنرهای اقوام‌ سنتی سرزمین پارس است كه به شكل مدرن و كارآمد در دنیا به خوبی معرفی شده است.
این رشته مدرن و پرطرفدار توسط مركز پژوهش و مطالعات استراتژیك فدراسیون جهانی او - اسپرت (ووف) پس از طی مراحل ارزیابی، استانداردسازی و بازسازی تكنیك‌های آن در بخش‌های هنری، ساحلی و مبارزه‌ای طی سال‌های گذشته رشد و در سایر كشورها توسعه یافته است.
 او - اسپرت برند تجاری ورزش‌های پارسیان اصیل است كه از مخفف واژه اوریجینال پرشین اسپرت، یعنی ورزش‌های پارسیان اصیل آمده است كه در سال ۱۳۷۸ توسط برادران منوچهری ملی‌پوشان و قهرمانان اسبق ایران و جهان پایه‌گذاری شده و با عنوان انجمن او - اسپرت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک