سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ساعت ۷:۲۵
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

طی فروردین‌ماه ۱۴ واحد خراسان‌شمالی پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: طرح نظارتی نوروز و رمضان ۱۴۰۳ با تشکیل بیش از ۴۹۰ فقره پرونده و با ۱۴ واحد پلمبی به کار خود پایان داد.
طی فروردین‌ماه ۱۴ واحد خراسان‌شمالی پلمب شد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات استان،رضا  ملکی‌صادقی گفت: در مدت اجرای طرح نظارتی که از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه داشت، پرونده‌های متعددی تشکیل که طی این تاریخ تعداد ۲۹۶ اکیپ گشت مشترک اعزام و تعداد ۲هزار و ۲۶۸مورد بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی تولیدی انجام شد.  

وی خاطر نشان کرد: در راستای تشدید بازرسی‌ها و برخورد با متخلفین در این ایام خصوصاً در حوزه کالاهای اساسی تعداد ۱۴ واحد پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات گفت: در طول طرح تعداد پرونده‌های وارده ۴۹۵ فقره بوده که ۴۶۸ فقره پرونده رسیدگی و منجر به صدور محکومیت شده است.  

ملکی صادقی در پایان عنوان داشت: هم استانی‌های محترم می‌توانند در مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا سامانه اینترنتی www. tazirat135.ir اعلام تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک