سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ساعت ۶:۴۱
توسط بنیاد مسکن خراسان شمالی انجام شد؛

احداث ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری در استان

معاون مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در مناطق شهری استان، در حال حاضر پنج هزار و پانصد واحد مسکن شهری در دست ساخت هستند.
احداث ۵ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری در استان ,

حسین جزمی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک اظهار کرد: در حال حاضر در مناطق شهری استان ساخت سه هزار و ۲۰۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ساخت دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن نیز در قالب پروژه‌های مسکن شهری در حال انجام هستند.  

وی گفت: برای احداث واحدهای نهضت ملی مسکن، ۵۰۰ هزار متر مربع زمین توسط اداره کل راه و شهرسازی تامین شده‌اند و در حال ساخت هستند.  

معاون مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت و سازها به دو روش گروه ساخت و بنیاد ساخت (پیمانکار) در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در گروه ساخت متقاضی مسکن، زمین مورد نیاز را دریافت و خود مراحل ساخت را انجام می‌دهد و این واحدها به صورت ویلایی احداث می‌شوند.  

وی همچنین افزود: در روش بنیاد ساخت (آپارتمانی) مسکن پس از احداث، تحویل متقاضی می‌شود.  

جزمی بیان کرد: هم اکنون واحدهای مسکن در بنیاد ساخت ۴۵ درصد و در گروه ساخت ۳۵ در صد پیشرفت فیزیکی دارند.  

وی ابراز امیدواری کرد: در بازه زمانی دو ساله این واحدها بهره برداری شوند.  

معاون مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در ادامه به احداث مسکن برای محرومان نیز اشاره و اظهار کرد: سهم خراسان شمالی برای احداث مسکن محرومان یک هزار و ۵۰۰ واحد تعیین شده است که باید طی سه سال ساخته شوند.  

جزمی گفت: برابر تفاهم نامه انجام شده با وزارت راه و شهرسازی، تامین زمین با اداره کل راه و شهرسازی است که پس از تامین زمین، احداث این واحدها در شهر بجنورد آغاز خواهند شد.  

مصاحبه از: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک