سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ساعت ۱۰:۷
در بوستان نوربجنورد انجام شد؛

کاشت ۲۵۰ درخت توسط شرکت برق خراسان‌شمالی

به همت شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی و همکاری سازمان سیما و منظر شهری، ۲۵۰ اصله درخت مثمر در بوستان نور بجنورد توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی کاشته شد.
کاشت ۲۵۰ درخت توسط شرکت برق خراسان‌شمالی,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»  نادر نوروزی، مدیر عامل سازمان سیما و منظر شهری بجنورد در این مراسم با قدردانی از اقدامات موثر شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی یکی از سازمان‌های پیشرو و فعال در برنامه‌های توسعه شهری است که اقدامات این شرکت در شهر نمود بسیار مشهودی پیدا کرده است.

 نوروزی ادامه داد: یکی از برنامه‌های این سازمان همکاری‌های دو جانبه با سازمان‌ها و مراکز دولتی استان برای توسعه فضای سبز و منظر شهری است که خوشبختانه با استقبال شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، برنامه متبوعی برای این موضوع تدوین شده است.  

وی ادامه داد: در همین راستا با هدف توسعه فضای سبز و هم چنین مدیریت مصرف انرژی برای شهروندان، بوستان نور بجنورد به منظور کاشت درختان مثمر انتخاب شد که ۲۵۰ اصله از درختان آن توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان غرس شد.

وی در پایان با بیان این که همکاری‌های دو جانبه می‌تواند کمک شایانی به توسعه استان کند، تأکید کرد: برنامه‌های بسیار متنوع و گسترده‌ای این سازمان برای توسعه فضای سبز دارد که استفاده از ظرفیت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان، تسریع در این بخش را فراهم خواهد کرد.  

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمله موشکی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی با بیان این که سازمان سیما و منظر شهری شهرداری بجنورد تلاش‌های گسترده‌ای برای حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز بجنورد می‌کند، تاکید کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کاشت یک میلیارد درخت در کشور، کارکنان این شرکت با همکاری این سازمان اقدام به کاشت ۲۵۰ اصله درخت مثمر در بوستان نور بجنورد کردند.

چاهی با بیان این که تنها با ۱۵ درصد صرفه جویی برق در بخش خانگی می‌توان از انتشار سالانه ۱۰ میلیون متر مکعب دی اکسید کربن در کشور جلوگیری کرد، خاطر نشان کرد: با توجه به گرم شدن کره زمین و افزایش مصرف انرژی و به خصوص برق، کاشت درختان می‌تواند علاوه بر تولید هوای پاک، زمینه کاهش مصرف را فراهم کند.

وی ادامه داد: در همین راستا بوستان نور در شهرستان بجنورد یکی از پارک‌های با کاربری مناسب به عنوان پایلوت در بخش مدیریت مصرف برق انتخاب شد که امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده و با نصب و تجهیز آن به المان‌های فرهنگی، قدم‌های اساسی در این حوزه برای آموزش و فرهنگ سازی مصرف بهینه برق برداریم.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک