سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس فرهنگی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ساعت ۸:۲۹
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد:

نمایشگاه طوفان‌الاحرار در دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برپایی نمایشگاه هنری طوفان‌الاحرار خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه است.
نمایشگاه طوفان‌الاحرار در دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد,

 جواد عبدی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» درباره نمایشگاه طوفان‌الاحرار اظهار کرد: این نمایشگاه مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این دانشگاه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است، بیان کرد: هر یک از ما و با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الاقصی، انتخاب کرده‌اند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد افزود: نمایشگاه طوفان‌الاحرار از شنبه ۲۵ فروردین بازگشایی شده و تا چهارشنبه ۲۹ همین ماه ادامه دارد و برای بازدید عموم فعال است.

از طوفان‌الاحرار تا وعده صادق

زهرا معماریانی، دبیر کانون هنر دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد درباره نمایشگاه طوفان‌الاحرار گفت: جمعی از دانشگاهیان هنرمند در شاخه خوشنویسی و نقاشی با خلق آثاری با موضوع طوفان‌الاحرار، پشتیبانی خود را از طوفان‌الاقصی اعلام کرده و هم‌نوا با طوفان‌الاحرار از وعده صادق ابراز خرسندی کردند.

معماریانی افزود: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق، ثلث و نقاشی هستند که هریک به تنهایی تیری است بر قلب صهیونیست.

گفتنی‌ست، نمایشگاه هنری طوفان‌الاحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه و به مدت یک هفته برپا شده است.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک