سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ساعت ۷:۱۶
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین:

سارقان اسفراینی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سه سارق سابقه دار احشام با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سارقان اسفراینی دستگیر شدند,

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد روهنا با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اسفراین، بلافاصله شناسائی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه مأموران با استفاده از یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی یک سارق سابقه دار در سطح شهرستان شدند، افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های بعمل آمده به ۹ فقره سرقت احشام با همدستی دو نفر در سطح شهرستان اعتراف نمود، تصریح کرد: مأموران با رصد اطلاعاتی و سرعت عمل ۲ نفر سارق همدست را نیز دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت نمودند. 

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: دامداران عزیز محل نگهداری احشام را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت ماننددوربین، دزدگیر و درب‌های ضد سرقت مجهز کرده و از ورود افراد غریبه که تحت عنوان مشتری دام به شما مراجعه می‌کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک