سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ساعت ۶:۲۱

نامه وزیر میراث به وزیر راه برای جاده خندقلو

وزیر میراث فرهنگی در خصوص تکمیل محور بجنورد به گلستان با وزیر راه و شهرسازی مکاتبه کرد.
نامه وزیر میراث به وزیر راه برای جاده خندقلو,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک،  استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور که در سوم فروردین ماه امسال با حضور رئیس جمهور و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، ضرورت تکمیل محور بجنورد به گلستان را به عنوان یکی از محورهای اصلی تردد زائران و گردشگران کشور مطرح کرد و آن را  مطالبه جدی و اصلی ستاد سفر خراسان شمالی از مقامات کشوری خواند.

محمد رضا حسین نژاد در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ستاد سفر و ستاد بحران در استان، عدم تکمیل محور بجنور به گلستان و رفع مشکل فرونشست جاده در محدوده خندقلو را از مطالبات اصلی استان اعلام کرد و خواهان پیگیری آن از سوی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر شد .
 متعاقب آن سید عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ضمن مکاتبه با مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، محور اصلی بجنورد به گلستان را بخشی از کریدور شریانی مشهد_آستارا و یکی از ۱۰ کریدور شریانی اصلی کشور دانسته و خواستار تکمیل محور بجنورد به گلستان و رفع مشکل فرونشست جاده‌ای در  محدوده خندقلو شده است.
انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک