پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ساعت ۱۱:۱۵
فرمانده انتظامی خراسان شمالی:  

۲۶ دستگاه در حوزه حجاب مسئولیت دارند

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه ۲۶ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، گفت: فراجا به تنهایی نمی‌تواند در این حوزه ورود کند و لازم است تا دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه اقدامات خود را به نحو مطلوب انجام دهند.
۲۶ دستگاه در حوزه حجاب مسئولیت دارند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده با اشاره به اینکه عفاف و حجاب زیربنای تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی است، افزود: امر عفاف و حجاب که در قرآن کریم نیز به آن توصیه شده است، تحکیم بنیان خانواده را نیز به همراه دارد.  
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه موضوع حجاب و عفاف در امنیت و آرامش جامعه نیز تاثیر بسیاری دارد، تصریح کرد: ترویج این فرهنگ ایرانی و اسلامی سد محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ملت و کشور است.  
سردار مطهری زاده با بیان اینکه به جز فراجا، ۲۶ دستگاه دیگر نیز در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند، افزود: فراجا به تنهایی نمی‌تواند در این حوزه ورود کند و لازم است تا دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه اقدامات خود را به نحو مطلوب انجام دهند.  
فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب تمام دستگاه‌ها باید با جدیت پای کار باشند، گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، جامعه را به سوی پویایی می‌برد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک