سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ساعت ۱۰:۵۶
استاندار خراسان شمالی:

 فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد

استاندار خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با مدیر کل استاندارد و تعدادی از معاونان این مجموعه بر فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه تأکید کرد.
 فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، محمدرضا حسین نژاد صبح امروز در دیدار با مدیر کل استاندارد استان که در اتاق استاندار برگزار شد، ضمن بیان اینکه استاندارد از نقش و اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است، اظهارداشت: فرهنگ‌سازی و ترویج استاندارد در جامعه می‌تواند آگاهی مردم را نسبت به این مقوله افزایش داده و در نهایت با تبدیل این آگاهی به مطالبه عمومی منجر به ارتقا کیفیت کالا و خدمات در جامعه شود.

حسین نژاد سال ۱۴۰۳ را با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام جهش تولید، سالی پر مسؤلیت برای تمام دستگاه‌هایی که به نحوی به تولید وابسته هستند عنوان‌ کرد و افزود: برند استاندارد بر روی تمام کالا و خدمات باید نقطه امید و یک اطمینان خاطر از کیفیت و رعایت تمام اصول ساخت برای مردم باشد.

استاندار خراسان شمالی گفت: در کنار وظایف گسترده حوزه استاندارد، آگاه سازی و اطلاع رسانی دقیق، ترویج فرهنگ استاندارد برای مردم که سبب همراه و همسو شدن و مشارکت آنان می شود، از اهمیت ویژه برخوردار است.

محمد خوران، مدیر کل استاندارد خراسان شمالی نیز در این دیدار از حمایت های استاندار در راستای پیشبرد اهداف این مجموعه، قدردانی کرد و این حمایت‌ها را مایه دلگرمی و انگیزه برای تلاش مضاعف کارکنان این مجموعه عنوان کرد.

 خوران ضمن ارائه گزارش عملکرد کوتاه، اجرای برنامه‌های متنوع و متعدد این سازمان و اقدامات در راستای ترویج مقوله فرهنگ‌سازی استاندارد در جامعه را مورد توجه قرار داد.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک