سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ساعت ۱۰:۵۱
گزارشی از حس و حال مردم استان از تحقق وعده صادق؛

شادی مردم خراسان‌شمالی از تنبیه متجاوز

به شکرانه پیروزی غرورآفرین و تشکر از سربازان جان برکف امت مسلمان، مردم خراسان‌شمالی در میادین اصلی شهرشان گردهم آمدند.
شادی مردم خراسان‌شمالی از تنبیه متجاوز,

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، سخنان رهبر انقلاب در خصوص تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی که در خطبه‌های نمازعید فطر مجدداً تکرار شد، اتمام حجتی برای نیروهای دفاعی کشور و منطقه بود تا آماده پاسخ کوبنده به اشغالگرانی باشند که طبق عرف بین المللی به خاک جمهوری اسلامی ایران حمله کرده‌اند.

ضربه متقابل به رژیم اشغالگرقدس در قالب عملیات انتقام، اندکی طول کشید و این وقفه حامیان و نیروهای حامی ایران سربلند را نگران کرده بود اما جنگ روانی ناشی از نامعلوم بودن زمان و مکان حمله برای سران اسرائیل و حامیان آنها مثل استخوان لای زخم بود و حکم پاندولی را داشت که صهیونیست‌ها را به جایی رسانده بود که مایل بودند به وقت مرگ آن‌ها به صدا در بیاید و آن‌ها را از برزخ این انتظار فرسایشی رها کنند.

 محاسبات استراتژیک جمهوری اسلامی فراتر از معادلات صهیونیست‌ها بود و برنامه‌های آنها را نقش برآب کرد تا اینکه زمان به وقت انتقام کوک شد و با اشاره فرمانده کل قوا، صدای گوش نواز پهبادها برای تارو مار کردن اسرائیلی‌ها شنیده شد و پرچم عملیات تلافی‌جویانه به اهتزاز درآمد.

شواهد تاریخی و امنیتی حکایت از این دارد که جمهوری اسلامی ایران هرگز آغاز کننده هیچ جنگی نبوده است و این عملیات تلافی جویانه، پاسخی مشروع و قانونی به حمله تروریستی صهیونیست‌ها است و در صورت مداخله ایالات متحده آمریکا برای حمایت از رژیم نامشروع اسرائیل، همه پایگاه‌ها و اهداف ایالات متحده نیز در تیررس خواهد بود.

در همین راستا در دقایق اولیه خبر حمله به رژیم صهیونیستی، مردم شهرستان بجنورد و اسفراین در میدان اصلی شهر تجمع کردند و شعار مرگ بر اسرائیل سردادند.

روز بعد جامعه دانشگاهی خراسان‌شمالی همزمان با نماز ظهر و عصر در دانشگاه‌های سطح شهر بجنورد از جمله دانشگاه بجنورد، کوثر، علوم پزشکی و فنی و حرفه‌ای در حمایت از حملات کوبنده‌ و تلافی‌جویانه رزمندگان غیورِ سپاهِ پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تجمع کردند.

روز گذشته مردم در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی برای این پیروزی جشن گرفتند، شیرینی پخش کردند و با پرچم ایران رژه خودرویی در خیابان‌های شهر انجام دادند. 

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در پیامی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد و گفت: دلاور مردان سپاه پاسداران با حمایت ملت ایران در پاسخ شرارت‌های رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی، پاسخ محکم و سختی را به تجاوزگری‌های این سگ نگهبان آمریکا و اربابش در منطقه دادند؛ ما هم همراه با ملت بزرگ ایران حمایت خویش را از تصمیم شورای‌عالی امنیت ملی که با همراهی غیور مردان ارتش و حمایت ستادکل نیروهای مسلح توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور رسید؛ اعلام می‌کنیم.

 رژه خودرویی و شادی مردم شیروان در پی حمله موشکی و پهپادی بامداد دیروز جمهوری اسلامی ایران به اهداف مشخص در فلسطین اشغالی انجام شد.

در شهرستان اسفراین نیز تجمع حمایتی در راستای پاسخ مشروع و قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در میدان اصلی اسفراین انجام شد.

مریم شیدایی، یک دانشجو اسفراینی نیز در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ساعت یک و بیست دقیقه بامداد روز یک‌شنبه به ما ثابت کرد که بچه‌های غزه بالاخره توانستند یک شب با آرامش کامل بخوابند باعث آرامش ما ایرانی‌ها بود.

وی ادامه داد: سپاه نشان داد که ما هیچ وقت در مقابل دشمنانمان سکوت نمی‌کنیم و اصلا سکوت کردن در سرشت و مرام ما نیست.

پیرمرد ۷۰ ساله‌ای که با خوشحالی پرچم فسلطین و ایران را در دست داشت، درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» گفت: نوچه‌های آمریکای جنایتکار کودک‌کش با فلسطینی‌ها جنگیدند و حتی این بزدلان با مردان و نظامی‌ها جرات مقابله رو در رو ندارند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیست در سوریه سفارت ایران را زد و فکر کرد روحیه ما ضعیف شده است اما کور خواندند.

مردم شهرستان جاجرم و فاروج نیز از این اتفاق بزرگ خوشحال بودند و در میدان اصلی شهرشان تجمع کردند.

زینب وحدانی دانشجوی جاجرمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: امروز جامعه دانشگاهی دور هم جمع شدیم تا به همه ثابت کنیم این حرکتی که سبزپوشان ما دیروز رقم زدند در واقع دفاع از خودی بوده که خواستیم به گوش همه جهانیان برسانیم ایران اگر قرار باشد وجبی از خاکش مورد اهانت قرار بگیرد هرگز سکوت نخواهد کرد.

وی افزود: آمده‌ایم تا به تمام جهانیان بگوییم به حرفی که می‌زنیم عمل می‌کنیم و جنایتکاران اسرائیل و آمریکا باید تنبیه می‌شدند.

فاطمه وحدانی، معلم فاروجی نیز در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد: در کنار هم‌شهریان عزیز آمدیم اینجا دور هم جمع شدیم تا از حرکتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل حرکت زشت نیروهای صهیونیستی که حمله به سفارت ایران بود، حمایت مان را اعلام کنیم.

وی افزود: در واقع ما از حرکت جانانه اطلاعات سپاه و اعضای سپاه پاسداران حمایت می‌کنیم و به نظر من حرکتی که اسرائیل انجام داد حمله به سفارت ایران نوعی تجاوز به خاک ایران بود و حتما باید جواب داده می‌شد.

مردم گرمه، راز وجرگلان، مانه و سملقان نیز حمله به سفارت ایران در سوریه را محکوم کرده و در حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میدان اصلی شهر آمدند و با شعارهای الله اکبر و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و سپاه مچکریم از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کردند.

امین ضیایی یک شهروند گرمه‌ای در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک» اظهار کرد:  بر خودمان لازم می‌دانستیم که این روز را حتما شرکت کنیم و برای تشکر از سپاه پاسداران اسلامی به میدان بیاییم.

وی افزود: دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تنبیه متجاوز را شب گذشته با عملیات پهپادی انجام دادند و جا دارد تشکر را از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بجا بیاوریم و به این شکرانه اینجا جمع شده‌ایم.

ضیایی ادامه داد: نکته قابل توجه و مهم این است که ما شروع کننده جنگ نبودیم و این اسرائیل بود که کنسولگری ایران را در دمشق هدف قرار داد و به قول حاج قاسم سلیمانی ما شروع کننده جنگ نیستیم اما پایان دهنده‌اش انشالله ما خواهیم بود.

 

گزارش از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک