شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ساعت ۸:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج خبرداد:

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگیر سارق در فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: پس از وقوع ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان فاروج، سارق شناسایی و دستگیر و موتورسیکلت‌های سرقتی کشف شدند.
کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی با دستگیر سارق در فاروج  ,

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک از فاروج؛ علیرضا پوربه اظهارکرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان فاروج، مأموران کلانتری ۱۱ فاروج، پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی دریافتند که این سرقت‌ها توسط یک سارق سابقه‌دار انجام‌گرفته است.

وی افزود: با شناسایی هویت سارق و پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل کرد.

پوربه اظهار داشت: متهم که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود نهایتاً به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در فاروج اعتراف و یک مال‌خر را نیز معرفی که وی نیز در یک عملیات منسجم و هماهنگ در شهرستان قوچان دستگیر شد.

وی در پایان با بیان اینکه از منزل مال‌خر تعداد ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد، تصریح کرد: با تکمیل‌شدن تحقیقات، متهمان دستگیر شده برای رسیدگی قانونی به جرایم خود تحویل مرجع قضایی شدند.

 

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک