سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ساعت ۱۰:۴۴
رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت:

تعزیرات حکومتی به‌دقت وضعیت قیمت کالاها را رصد کند

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مرتکبان گران‌فروشی با پاسخ بدون اغماض دستگاه قضا مواجه می‌شوند.
تعزیرات حکومتی به‌دقت وضعیت قیمت کالاها را رصد کند,

به گزارش صبح فاروج به نقل از تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی گفت: با توجه به نوسانات اخیر در حوزه ارز و افزایش قیمت آن لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ویژه اداره‌کل تعزیرات ححکومتی با دقت و سرعت بیشتری بر نحوه قیمت‌گذاری و فرایند عرضه و توزیع کالاها نظارت کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با گرانفروشی افزود: با کسانی که در این شرایط سخت اقتصادی و معیشتی  با ایجاد تلاطم و بی‌ثباتی در بازار مبادرت به گرانفروشی و دیگر تخلفات مشابه می‌کنند بدون اغماض و مماشات برخورد کنید.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه به وضعیت طرح حدنگار در استان اشاره کرد و  با انتقاد از عدم همکاری مورد انتظار از سوی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اجرای این طرح گفت: متأسفانه بعضی از مسئولان اجرایی ذی‌ربط آن گونه که انتظار می‌رود در جهت سرعت بخشیدن به سازوکار صدور اسناد کاداستر در اراضی کشاورزی (موضوع اجرای طرح جامع حدنگار) همکاری مناسبی نداشتند و به‌نظر نمی‌رسد این مسئله قابل توجیه باشد، لذا آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که مدیران مربوطه در این خصوص مساعدت جدی‌تری داشته باشند.

مدیرکل تعزیرات استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در سال گذشته و در ایام تعطیلات نوروزی، گفت: امسال حضور و نظارت این مجموعه قضایی و نظارتی در بازار نسبت به سال گذشته بیشتر بوده است به‌طوری که به‌منظور رسیدگی به شکایات شهروندان، تدابیر لازم اتخاذ و تمهیدات مناسب برقرار شد و  از مجرای شکایات و گزارش‌های مردمی مطروحه تاکنون نزدیک به 500 پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک