سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۲ - ساعت ۷:۴

سفر وزیر ورزش به خراسان شمالی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از سفر کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان به استان در پایان این هفته خبر داد.
سفر وزیر ورزش به خراسان شمالی,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایسنا، غلامحسین شاکریاظهار کرد: قرار است وزیر ورزش و جوانان جمعه این هفته به خراسان شمالی سفر کند و در مسابقات تدارک دیده‌شده ملی و بین‌المللی آن روز در اسفراین حضور یابد.

وی با بیان اینکه گود چشمه زینل خان اسفراین برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی کشتی باچوخه و کوراش آماده می‌شود، ادامه داد: قرار است ۲۳ فروردین ماه مسابقات بین‌المللی کوراش و ۲۴ فروردین مسابقات ملی کشتی باچوخه در گود چشمه زینل خان شهرستان اسفراین برگزار شود.

وی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی کوراش ۲۳ فروردین ماه در اسفراین با حضور نمایندگان ۱۵ کشور و بیش از ۴۰ میهمان خارجی برگزار می‌شود. فینال این دوره از مسابقات نیز جمعه همزمان با مسابقات ملی کشتی با چوخه برگزار می‌شود. در این روز، وزیر ورزش و جوانان در محل مسابقات حاضر خواهد شد.

شاکری افزود: قرار است از این فرصت برای تجهیز و گرفتن اعتبارات برای تعدادی از پروژه‌ها که مصوب سفر رئیس جمهوری است بهره ببریم. گود زینل خان به‌عنوان محل برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی، نیازمند رسیدگی‌ها و اعتبارات است که تلاش داریم در این سفر توجه وزیر ورزش را به آن جلب کنیم.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک