سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۲۱:۷

سفر وزیر ورزش به خراسان‌شمالی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی از سفر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به استان در پایان این هفته خبر داد.
سفر وزیر ورزش به خراسان‌شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایسنا، غلامحسین شاکری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی اظهار کرد: قرار است وزیر ورزش و جوانان جمعه این هفته به خراسان شمالی سفر کند و در مسابقات تدارک دیده‌شده ملی و بین‌المللی آن روز در اسفراین حضور یابد.

وی با بیان اینکه گود چشمه زینل خان اسفراین برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی کشتی باچوخه و کوراش آماده می‌شود، ادامه داد: قرار است ۲۳ فروردین ماه مسابقات بین‌المللی کوراش و ۲۴ فروردین مسابقات ملی کشتی باچوخه در گود چشمه زینل خان شهرستان اسفراین برگزار شود.

وی بیان کرد: مسابقات بین‌المللی کوراش ۲۳ فروردین ماه در اسفراین با حضور نمایندگان ۱۵ کشور و بیش از ۴۰ میهمان خارجی برگزار می‌شود. فینال این دوره از مسابقات نیز جمعه همزمان با مسابقات ملی کشتی با چوخه برگزار می‌شود. در این روز، وزیر ورزش و جوانان در محل مسابقات حاضر خواهد شد.

شاکری افزود: قرار است از این فرصت برای تجهیز و گرفتن اعتبارات برای تعدادی از پروژه‌ها که مصوب سفر رئیس جمهوری است بهره ببریم. گود زینل خان به‌عنوان محل برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی، نیازمند رسیدگی‌ها و اعتبارات است که تلاش داریم در این سفر توجه وزیر ورزش را به آن جلب کنیم.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک