سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۳:۲۰
رییس کل دادگستری خراسان شمالی:

آزادی ۲۴۰ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان‌های خراسان شمالی

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: تعداد ۲۴۰ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و مرتکبین جرایم غیرعمد طی سال گذشته از زندان‌های خراسان شمالی آزاد شدند.
آزادی ۲۴۰ محکوم مالی و جرایم غیر عمد از زندان‌های خراسان شمالی,

به گزارش صبح فاروج به نقل از مهر؛ حجت الاسلام رضا براتی‌زاده رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در جریان برگزاری جشن گلریزان امسال تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد تومان به منظور آزادی زندانیان موضوع جرایم غیرعمد و دارای محکومیت‌های مالی، جمع‌آوری شده است.

وی در ادامه در خصوص تعداد مددجویان بدهکار مالی محبوس در زندان‌های خراسان شمالی بیان کرد: ۱۳۰ محکوم علیه مالی در بند با بدهی بیش از ۸۰ میلیارد تومان کماکان در زندان‌های خراسان شمالی به سر می‌برند که منتظر دریافت کمک‌ها و حمایت‌های مالی هم استانی‌های هستند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: در جشن جریان جشن‌های گلریزان مردم شهرستان‌ بجنورد با تأمین و پرداخت ۵۰ میلیارد ریال، جاجرم با ۲۰ میلیارد ریال، شیروان با ۱۳ میلیارد ریال، اسفراین با ۱۰ میلیارد ریال، آشخانه با ۳ میلیارد ریال، گرمه و فاروج هر کدام با ۵ میلیارد ریال و رازوجرگلان و بام و صفی آباد هر کدام با ۲ میلیارد ریال پای کار آمدند.

حجت الاسلام براتی‌زاده در سال گذشته و در جریان جشن‌های گلریزان، نیکوکاران خراسان شمالی مبلغ چهل و پنج میلیارد ریال و ستاد دیه کشور هم مبلغ هفتاد میلیارد ریال برای تسهیل زمینه‌های رهایی بدهکاران مالی در بند از زندان‌های استان کمک کردند.

وی در پایان افزود: با این مساعدت‌ها و حمایت‌های مؤثر، طی سال گذشته، تعداد ۲۴۰ زندانی دارای محکومیت‌های مالی و مرتکبین جرایم غیر عمد با ۱۲۳ میلیارد تومان بدهی، از زندان‌های خراسان شمالی آزاد شدند.

 

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک