جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۲:۴۹
رئیس شبکه دامپزشکی فاروج خبر داد:

شناسایی ۳ خودروی متخلف حمل دام غیرمجاز

رئیس شبکه دامپزشکی فاروج گفت: اولین گشت مشترک جاده‌ای در سال ۱۴۰۳ در راستای تأمین امنیت سلامت غذایی جامعه و همچنین کنترل ورود و خروج غیرمجاز دام و فرآورده‌های خام دامی در فاروج اجرا شد.
شناسایی ۳ خودروی متخلف حمل دام غیرمجاز,

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی عصراترک از فاروج؛  سید شاهین احمدی اظهارکرد: اولین گشت مشترک جاده‌ای در سال ۱۴۰۳ در راستای تأمین امنیت سلامت غذایی جامعه و همچنین کنترل ورود و خروج غیرمجاز دام جهت پیشگیری از انتقال، اشاعه و گسترش بیماری‌ها با همکاری نیروی انتظامی برگزار شد که در طی این گشت مشترک ۲۱ خودرو بازدید و سه دستگاه خودرو متخلف شناسایی شد که یکی از آنها به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی معرفی شد.

احمدی در ادامه افزود: در راستای اجرای مصوبات مبارزه با قاچاق دام و از سوی دیگر هم‌جواری شهرستان فاروج با استان خراسان رضوی جهت کنترل و رصد محموله‌های دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی برگزاری این گشت‌ها همانند سال‌های گذشته به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

رئیس شبکه دامپزشکی فاروج با اشاره به این که یکی از راه‌های انتقال و شیوع عوامل بیماری‌زا جابه‌جایی غیرمجاز دام و فرآورده‌های خام دامی است، اظهار داشت: هرگونه جابه‌جایی دام و فرآورده‌های خام دامی مستلزم اخذ مجوز حمل قرنطینه‌ای بهداشتی از مبدأ است.

 

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک