سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس یاداشت | کد خبر: ۲۸۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ساعت ۱۰:۵۲
یادداشت؛

پادزهر نیش افعی

متأسفانه حرکت عظیم نام‌گذاری سال که رافع مشکلات ملت و پادزهر نیش افعی بی‌رحم دشمن است؛ آن‌طور که باید به ثمر نمی‌نشیند.
پادزهر نیش افعی,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، اگر کمی در نام‌گذاری سال‌ها از طرف رهبری عزیز بیندیشیم متوجه می‌شویم که ایشان با این عمل در واقع مطالبات مردم از دولتمردان را یادآور می‌شوند و همین نام‌گذاری باعث می‌شود دولتمردان به تکاپو بیافتند تا شعار سال که همان خواست ملت نسبت به موضوعات روز است را برآورده کنند.

 خصوصاً اینکه در کمتر از سال گذشته ایران عزیز به‌وسیله تحریم‌های ناجوانمردانه دچار بعضی مشکلات اقتصادی شده غالب نام‌گذاری سال‌ها از طرف معظم له مسائل اقتصادی بوده است؛ مانند جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، جهش تولید و…که همگی در راستای گره‌گشایی از اقتصاد کشور و مردم است.

 زمانی هم که دشمنان سلاحشان غالباً ایجاد اختلافات قومی و مذهبی بود ایشان با اتکا به وحدت و الگوهایی وحدت‌آفرین سال‌ها را در قالب اتحاد مانند: اتحاد ملی و انسجام اسلامی و پیامبر اعظم و… نام‌گذاری می‌کردند که هر کدام از این نام‌گذاری‌ها در وقت خود اولاً مشکلات کشور و مردم را به دولت یادآور می‌شدند و نیز نسخه هدایتی مستحکم برای دولت در جهت رفع حوائج مردم و مهم‌تر از آن عیان کردن و جار زدن نیات پلید دشمنان علیه ملت و میهن را با این نام‌گذاری فریاد می‌زنند که خود این نام‌گذاری ما را آگاه می‌کند که رهبری از مشکلات میهن و ملت تا چه اندازه آگاه‌اند و بدان اهمیت می‌دهند که یک سال کامل دولت را برای رفع آن مشکلات و به سنگ خوردن تیر دشمنان به خط می‌کنند.

متأسفانه این حرکت عظیم نام‌گذاری سال که رافع مشکلات ملت و پادزهر نیش افعی بی‌رحم دشمن است؛ آن‌طور که باید به ثمر نمی‌نشیند.

چرا رسانه ملی فقط نام سال را در قالبی زیبا تا مدتی بر بالای صفحه شبکه‌ها می‌چسباند که این کافی نیست!

رهبری اخیراً در مورد غزه فرمودند: قدرت رسانه از موشک بالاتر است که این نیز حقیقت است و رسانه باید برای به ثمر نشستن این نام‌گذاری مبارک که منافع میهن و ملت است بسیار کار کند چرا که رسانه این قدرت را دارد و نیز مردم با استفاده از رسانه‌های جمعی و اجتماعی باید برای تحقق شعار سال فعال باشند و یک بسیج میلیونی تشکیل بدهند تا بدین‌وسیله هم مشکلات مردم رفع شود و هم دولتمردان نسبت به وظایف خود متنبه شوند و دشمن نیز ناامید شود.

دیدید که همین رسانه‌های اجتماعی در کمال خفقان حاکم بر فلسطین و غزه توانست چه موج ضد صهیونیستی درجهان ایجاد کند که حتی منجر به صدور قطعنامه علیه آن شجره خبیثه شد.

 اسماعیل وحیدی، کارشناس مسائل فرهنگی و سیاسی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک