سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - ساعت ۲۱:۲۷
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان:

افزایش ۳۲ درصدی صادرات کالا از خراسان‌شمالی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی گفت: دارندگان کارت بازرگانی استان ۵۱۰ هزار تن کالا در سال گذشته صادر کردند که این رقم نسبت به سال قبل از آن ۳۲ درصد افزایش یافت.
افزایش ۳۲ درصدی صادرات کالا از خراسان‌شمالی ,

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از ایسنا،حسین حاجی بگلو مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌شمالی اظهار کرد: ارزش صادرات کالا از استان براساس آمار دارندگان کارت بازرگانی در سال گذشته ۱۴۸.۵ میلیون دلار ثبت شده است که این رقم نسبت به سال قبل از آن ۳۱ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ارزش صادرات کالا از استان براساس آمار گمرک در سال گذشته ۸۵.۴ میلیون دلار است که این رقم نسبت به سال قبل از آن ۳۴ درصد کاهش دارد. همچنین وزن کالاهای صادرشده از گمرک استان در سال گذشته ۲۲۱ هزار تن است که این رقم نسبت به سال قبل از آن ۱۲ درصد رشد دارد.

حاجی بگلو بیان کرد: این کالاها به کشورهای عراق، ترکمنستان، افغانستان، ترکیه، امارات، پاکستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، روسیه، آلمان، لهستان، ارمنستان، گرجستان، قزاقستان، موریس، ایتالیا، صربستان، لبنان، سومالی، سوریه و اردن صادر شده است.

وی افزود: لبنان، سومالی، سوریه و اردن کشورهای جدید مقصد صادرات در سال گذشته بودند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک