پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ - ساعت ۹:۳۷
رئیس دادگستری شهرستان گرمه:

۵ میلیارد ریال در گلریزان گرمه جمع آوری شد

رئیس دادگستری شهرستان گرمه گفت: در مراسم جشن گلریزان که در گرمه برگزار شد مبلغ بیش از ۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری شد.
۵ میلیارد ریال در گلریزان گرمه جمع آوری شد,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، در این مراسم که در گود زورخانه شهدای شهر گرمه و با حضور امام جمعه محترم ، فرماندار ، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان گرمه ، دبیر ستاد دیه استان خراسان شمالی و خیرین شهرستان گرمه ، و با پشتیبانی و همکاری خادم‌یاران امام رضا(ع) در شهرستان گرمه برگزار گردید برنامه‌های مختلفی از جمله مراسم مذهبی و معنوی جاروکشی نمادین خادم‌یاران رضوی ، اجرای ورزشهای پهلوانی و زورخانه‌ای توسط باستانی کاران شهر گرمه اجرا شد .

به گفته منیری ، رئیس دادگستری شهرستان گرمه ، در این مراسم به همت خیرین معزز و گرانقدر شهرستان ، مبلغ بیش از ۵ میلیارد ریال کمک‌های نقدی جمع‌آوری گردید که با برنامه‌ریزی ستاد دیه استان ، انشالله صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان خواهد گردید . وی از کلیه خیرین بزرگواری که با کمک های نقدی خود موجبات آزادی زندانیان جرائمدغیرعمد را فراهم می‌آورند صمیمانه تشکر کرد و اضافه نمود قطعا برکت و نتیجه این کمک‌های انسان دوستانه در کار و زندگی این خیرین مشاهده خواهد شد و خداوند متعال پاداش این کمک های پر خیر و برکت در ماه مبارک رمضان را در دنیا و آخرت ، نصیب این عزیزان خواهد کرد .

همچنین حاتمی رییس ستاد دیه استان ، گزارشی از نحوه هزینه کرد کمک‌های خیرین در سال گذشته جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان گرمه ، ارائه کرد .

انتهای خبر/فیروزه 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک