سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ساعت ۱۳:۴
امام جمعه آشخانه:

سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی موشک‌باران شوند

امام جمعه آشخانه گفت: باید تمام سفارتخانه‌های اسرائیل غاصب که در تیررس موشک‌های ایرانی هستند مورد حمله قاطعانه قرار گیرد و ضربه آخر بر صهیون فرود آید تا این غده سرطانی از پیکر اسلام دور افکنده شود.
سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی موشک‌باران شوند,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در جمع راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: بر همه مسلمان واجب است که به دفاع از فلسطین قیام کنند؛ زیرا قبله اول مسلمین بوده است و محل عروج پیامبر به معراج بوده است و همچنین مسلمین مورد ظلم و تجاوز قوم فاسد و فاشیست صهیون قرار گرفته‌اند.

امام‌جمعه آشخانه تصریح کرد: باید مسلمانان عالم به حمایت مظلومان فلسطین به پا خیزند، و بر دولت‌های مسلمان واجب است که در حمایت از مردم مسلمان فلسطین با دولت غاصب تروریسم قطع ارتباط کنند.

وی افزود: امروز اسرائیلی‌ها مصداق اصحاب اخدودند که خداوند فرمود مرگ بر اصحاب اخدود، زیرا آنان گودال‌هایی از آتش آماده کردند که مؤمنین را در آن خندق‌ها سوزاندند، اسرائیل نیز غزه را به میدانی آتشبار برای نسل‌کشی فلسطینیان قرار داده است که هرچه زودتر باید جلوی این درنده خون‌آشام را گرفت تا فاجعه انسانی انجام نداده است.

وی تصریح کرد: ترحم بر گرسنگان و برهنگان و بی‌خانمان و تشنگان و مصیبت‌دیدگان بر هر انسان آزاده‌ای واجب است. وی با بیان اینکه شهدا فونداسیون انقلاب هستند تأکید کرد: بر امت مسلمان و انقلابی ایران واجب است که از سندهای انقلاب دفاع کنند و نیز به‌خاطر نظام جمهوری اسلامی ایران از خانواده‌های شهدا تجلیل و تکریم کنند و نیز احترامی ویژه به خانواده آنان از لازم‌ترین کارها است؛ بلکه در اولویت است.

وی تصریح کرد: شهدایی که پای سند انقلاب را با خون خود امضا کردند چه شهدا قبل از انقلاب و چه شهدا جنگ و یا شهدای حریم و شهدای ترور، نباید اجازه دهیم که اراذل‌واوباش و چند زن بی‌حیا و بی‌عفت بخواهند با دهن‌کجی پا روی خون شهدا بگذارند و مردم انقلابی را به تمسخر بگیرند.

امام‌جمعه آشخانه گفت: دولتمردان هرچه سریع‌تر وضعیت عفاف و حجاب را سروسامان بدهند، عده‌ای از این افراد ضدانقلاب و ضد اسلام مهره و اجیر سازمان‌یافته استکبار جهانی هستند باید به این گونه افراد با قوه قهریه وارد عمل شد.

خطیب نمازجمعه افزود: باید با بی‌حجابی‌های سازمان‌یافته که علناً برای براندازی نظام انجام می‌شود با کمک فعالان انقلابی و هماهنگی دستگاه‌ها و حمایت کسبه و بازار، مبارزه جهادی شود تا مؤثر باشد.

وی ادامه داد: سفارت و کنسول هر کشور به‌ مثابه خاک آن کشور به‌حساب می‌آید، تجاوز به آن تجاوز به کشور محسوب می‌شود؛ لذا با کشور متجاوز اسرائیل که کنسول جمهوری اسلامی در سوریه را مورد هدف موشکی قرارداد با قاطعیت برخورد شود تا هر کشور متجاوز را پشیمان کند. وی ادامه داد: باید تمام سفارتخانه‌های اسرائیل غاصب که در تیررس موشک‌های ایرانی هستند مورد حمله قاطعانه قرار گیرد و با محاصره اسرائیل نیروهای مقاومت از هر طرف او را محاصره کنند و حمله آخر را بر صهیون فرود آورند تا این غده سرطانی از پیکر اسلام دور افکنده شود.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک