سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ساعت ۱۲:۳۹
نماینده ولی‌فقیه در استان:

کنار کاخ سفید صدای نابودی اسرائیل شنیده می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: اکنون همه ملت‌های جهان، به مسلمانان، به‌عنوان امتی عزیز نگاه می‌کنند به‌گونه‌ای که در کشور انگلستان که بنیان‌گذار اسرائیل است، بزرگ‌ترین راهپیمایی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود و کنار کاخ سفید صدای نابودی اسرائیل شنیده می‌شود که این دستاورد بزرگی برای جهان اسلام است.
کنار کاخ سفید صدای نابودی اسرائیل شنیده می‌شود ,

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر امروز در مراسم روز قدس که در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: از زمان ایجاد رژیم صهیونیستی اسرائیل تا به امروز، نظام‌های فاسد و استکباری از آن همه‌جانبه حمایت کردند که سه دوران گوناگون را به خود دید.

 وی با بیان اینکه همه قدرت‌های استکباری از سال ۱۹۱۷ تا ۱۹۴۷ با حمایت خودشان این رژیم جعلی را ایجاد کردند، خاطرنشان کرد: انگلیس و آمریکا باهدف ایجاد رژیم اسرائیل در بین کشورهای اسلامی، خواستند جوامع اسلامی را سرکوب، غارت، مدیریت و سبب رشد آن‌ها شوند.

نوری افزود: در نهایت کشورهای استکباری، صهیونیست را با مهاجرت به فلسطین وارد و تمام قدرت و حمایت خود را به آن واگذار کردند به‌گونه‌ای که آمریکا سالانه بودجه‌ای کلان به اسرائیل کودک کش اختصاص می‌دهد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به مرحله دوران دوم رژیم صهیونیستی، بیان کرد: از سال ۱۹۴۷ تا کنون که ۷۶ سال می‌گذرد، رژیم جنایت‌کار اسرائیل به‌صورت علنی در سازمان بین‌الملل فلسطین را به دو بخش تجزیه کردند که به‌تدریج مردم مظلوم فلسطین را به سرزمینی کوچک تبدیل کردند و بخش عمده آن را به صهیونیست‌ها دادند.

 وی در ادامه تصریح کرد: انگلیس، آمریکا و فرانسه در ابعاد تسلیحاتی، بمب اتم و اقتصاد به این رژیم جعلی برای پیشبرد اهدافشان حمایت‌های ویژه می‌کنند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری به دوران سوم اسرائیل با تضعیف‌شدن آن با ایجاد عملیات های پی‌درپی انتفاضه فلسطینیان تأکید کرد و گفت: فلسطینیان با مقاومت و شجاعت در انتفاضه‌های اول دوم و سوم علیه اسرائیلی‌ها مقابل به‌مثل و ضرباتی وارد کردند.

 وی افزود: مقام معظم رهبری نیز به جوامع اسلامی تأکید کردند که فلسطینی‌ها بایستی مجهز به سلاح و موشک شوند و دوران مقابله با سنگ باید پایان یابد، بنابراین ایران و جبهه مقاومت، مردم مظلوم فلسطین را حمایت کردند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: بعد از انقلاب اسلامی، اسرائیل پیشروی و پیشرفت‌هایش کم شد و در نهایت عملیات طوفان الاقصی فلسطینیان، توطئه‌ها، فتنه‌ها و نقشه‌های کشورهای استکباری و رژیم جعلی مبنی بر کوچ اجباری و بیرون‌راندن فلسطینیان به صحرای عربستان بود را نقشه بر آب کردند و ضربه‌های جبران‌ناپذیری و سهمگینی بر اسرائیل وارد کردند.

 وی تصریح کرد: ضربه عملیات طوفان الاقصی به لحاظ نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و اقتصادی حیثیت رژیم صهیونیستی را زیر سؤال برد، به‌گونه‌ای که به گفته خودشان سامانه بی‌نظیر گنبد آهنین را زمین‌گیر کرد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با بیان این که اسرائیل در خط نشان‌هایش گفته بود جنگ با غزه را یک‌ماهه به پایان می‌رساند و پیروز می‌شود، خاطرنشان کرد: اسرائیل هنوز بعد از گذشت ۶ ماه به نتیجه نرسیده و در تمامی ابعاد دچار خسارت جبران‌ناپذیر شده است.

وی با بیان اینکه پیروزی جهان اسلام، از مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین حاصل شده، اظهار کرد: اکنون همه ملت‌های جهان، به مسلمانان، به‌عنوان امتی عزیز نگاه می‌کنند به‌گونه‌ای که در کشور انگلستان که بنیان‌گذار اسرائیل است، بزرگ‌ترین راهپیمایی‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار می‌شود و کنار کاخ سفید صدای نابودی اسرائیل شنیده می‌شود که این دستاورد بزرگی برای جهان اسلام است.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک