سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ساعت ۱۱:۵۸

نمایش نفرت مردم خراسان‌شمالی از اسرائیل

مردم مومن و روزه دار خراسان شمالی همچون مردم سایر استان‌های و کشورهای مسلمان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نفرت و انزجار خود را از اسرائیل غاصب نشان دادند.
نمایش نفرت مردم خراسان‌شمالی از اسرائیل,

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، اقشار مختلف مردم مومن و روزه‌دار خراسان‌شمالی در سراسر این استان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با سر دادن شعارهایی بر علیه رژیم صهیونیستی از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

مردم شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان، مانه، سملقان، بام و صفی‌آباد، فاروج، گرمه، جاجرم در شهرها و روستاها با حضوری پرشور نفرت خود را از رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند و با آتش زدن پرچم این رژیم نابودی آن را آرزو کردند.

مردم روزه‌دار بجنوردی از ساعتی قبل از شروع راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان شهید حاضر شده بودند.

حضور روزه‌داران بجنوردی در راهپیمایی روز جهانی قدس در بیست و پنجم ماه مبارک رمضان مصادف با آخرین جمعه ماه رمضان امسال و روز جهانی قدس پرشورتر از همیشه بود.

سنگ‌تمام اسفراینی‌ها برای فلسطین

مردم مومن شهرستان اسفراین نیز همزمان با سراسر کشور و خراسان‌شمالی امروز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصراتر از اسفراین، تعداد شرکت کنندگان اسفراینی در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال بسیار پرشورتر از سال‌های گذشته بود.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سر دادن مرگ بر اسرائیل نفرت خود را از این رژیم کودک‌کش اعلام کردند.

راهپمایی در شهرستان اسفراین از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به طور رسمی آغاز می‌شد اما مردم اسفراین از ساعتی قبل با حضور در میعادگاه‌ها اعلام شده آماده خروش بر علیه جنایات رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی بودند.

خروش یکپارچه شیروانی‌ها

در شهرستان شیروان نیز همچون سایر نقاط استان مردم در شهرها و روستاها به میدان آمده بودند و بر علیه جنایات اسرائیل شعار می‌دادند.

مردم شهرستان شیروان هم امروز یکپارچه و هم‌صدا با مسلمانان جهان انزجار خود را از جنایات اسرائیل اعلام کردند و مشت‌های گره‌کرده برضد این رژیم صهیونیستی شعار سردادند.

حمایت مانه و سملقانی‌ها از فلسطین

مردم شهرستان‌های مانه و سملقان هم امروز با دهان روزه از ساعتی قبل از شروع مراسم راهپیمایی روز قدس در میعادگاه راهپیمایی روز قدس حاضر شده بودند.

مرد و زن، کودک و نوجوان، پیران و ریش‌سفیدان، اقشار مختلف جامعه امروز پرشورتر از همیشه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس به خیابان‌ها آمده بودند تا به دنیا اعلام کنند که فلسطین و فلسطینیان را تنها نخواهند‌ گذاشت.

آتش زدن پرچم اسرائیل توسط گرمه و جاجرمی‌ها

مردمان مومن شهرستان‌های گرمه و جاجرم هم همچون مردم جای‌جای ایران اسلامی و خراسان شمالی امروز روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

گرمه و جاجرمی‌ها هم امسال بخاطر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و کودک‌کشی و آزار و اذیت‌های زنان توسط سربازان اسرائیلی به خشم آمده بودند و خشم خود را با سردادن شعارهایی برای نابود رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به نمایس گذاشتند.

در این شهرستان‌ها راهپیمایان بعد از پایان راهپمایی و صدور بیانیه پرچم رژیم جعلی اسرائیل را به آتش کشیدند.

سیل خروشان فاروجی‌ها بر علیه اسرائیل

نقطه‌نقطه شهرستان فاروج هم همچون سایر نقاط استان امروز شاهد حضور راهپمایانی بود که با دردست داشتن پلاکاردها و پارچه‌نوشته‌هایی بر علیه جنایات اسرائیل به میدان آمده بودند.

فاروجی امروز آمده بودند تا خشم و نفرت خود را از جنایات و کودک‌کشی‌های رژیم‌صهیونیستی در غزه اعلام کنند.

آنان با سر دادن شعار مرگ براسرائیل خواستار نابودی این رژیم جعلی و محو شدن آن از کره زمین شدند.

وحدت شیعه و سنی برای فلسطین

مرزداران غیور شهرستان راز و جرگلان هم همچون سایر نقاط استان امروز بر علیه جنایات اسرائیل راهپیمایی کردند.

مردمان شعیه و سنی شهرستان راز و جرگان امروز با وحدت و همدلی دست در دست هم داده بودند و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و جنایات اخیرشان در نوار غزه اعلام کردند.

مردمان مومن و روزه‌دار این دیار هم قبل از شروع راهپیمایی در معیادگاه‌های برزگداشت روز قدس حاضر شده بودند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

به گزارش عصراترک امروز در پایان راهپیمایی روز قدس در تمام شهرستان‌های استان پرچم رژیم جعلی اسرائیل آتش کشیده شد و بیانیه‌هایی بر علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه صادر شد.

انتهای پیام/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک