سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - ساعت ۹:۳۴
مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌شمالی:

رفتارهای مضطربانه اسرائیل نشانه‌ای از زوالش است

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان‌شمالی گفت: علت اصلی اضطراب رفتاری اسرائیل در آستانه روز قدس نشان از این دارد که آن‌ها خودشان هم متوجه شوند که این رژیم گرگ‌صفت در مسیر زوال و نابودی قرار دارد.
رفتارهای مضطربانه اسرائیل نشانه‌ای از زوالش است,

اعظم‌السادات فخرنبی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: باتوجه‌به جنایت هولناک رژیم منحوس صهیونیست در باریکه غزه و کشتار مردمان مسلمان و مظلوم فلسطینی همه مردم می‌دانند که علت اصلی اضطراب رفتاری اسرائیل در آستانه روز قدس و محاسبه غلط و راهبُرد آن‌ها در بمباران سرکنسولگری ایران در دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران ایرانی باعث شده است که آن‌ها خودشان متوجه شوند که این رژیم گرگ‌صفت در مسیر زوال و نابودی قرار دارد .

وی با بیان اینکه حوادث اخیر باعث شده است که آنها دچار استرس شوند، افزود: مردم دنیا هم اکنون شاهد هستند که اسرائیل چه جنایاتی را انجام می‌دهد و آگاهی مردم دنیا از ذات رژیم منحوس صهیونیستی باعث شده است که مردم از این رژیم صهیونیستی بیشتر متنفر شوند.

فخرنبی ادامه داد: همان‌طور که همه ما می‌دانیم مسجدالاقصی قبله اولین مسلمانان است که در سرزمین قدس قرار دارد به‌خاطر همین است که سرزمین قدس بسیار برای مسلمانان اهمیت دارد و هرگز این سرزمین فراموش نخواهد شد و هرگز آوارگی یک ملت از یاد این مردم نمی‌رود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی گفت: مردم مسلمان همواره در این مسیر و در این راه گام‌های استوار خودشان را برمی‌دارند تا آن روزی که این سرزمین آزاد شود و فلسطینیان به وطن خودشان برگردند تا مسلمانان آزادانه در مسجدالاقصی نماز را به پا دارند.

وی بیان کرد: فلسطینیان به جهانیان نشان بدهند که ظلم و اشغال نمی‌تواند برای همیشه و دائمی استوار باشد و ملتی که برای آزادی سرزمینش مبارزه می‌کند بالاخره روزی پیروز خواهد شد ولو اینکه سالیان درازی این مبارزه ادامه پیدا کند و به همین دلیل است که مسئله اول ما مسلمانان همان‌طور که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرمودند اولین مسئله جهان اسلام است که امیدوارم به‌زودی‌زود شاهد پیروزی آن باشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی عنوان کرد: باتوجه‌به ظلم‌های وحشیانه اسرائیل که در غزه طی این چند ماه گذشته انجام داده است و به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم، کودکان، مادران، زنان و همین‌طور قشر کادر درمان بیمارستان شفا و اتفاقات مختلفی را که هر روز شاهد هستیم در نوار غزه رخ می‌دهد و تمامی مردم جهان غیر از مسلمان‌ها همه مردم آزادی‌خواه جهان خونشان را به جوش آورده و علیه این کشور قیام کردند و راهپیمایی‌های مختلفی را ما در سطح جهان هر ساله شاهد هستیم.

فخرنبی بیان کرد: این اتفاق واقعاً نشان می‌دهد که همه خواهان نابودی این رژیم اشغالگر هستند و امیدواریم به‌زودی‌زود همه ما این نابودی را ببینیم و با ظهور خود امام‌زمان (عج) جشن پیروزی را بتوانیم به‌زودی شاهدش باشیم و در این کشور برپا کنیم.

فخر نبی اضافه کرد: امروز برای ملت آگاه ایران و جهان پیش از گذشته روشن شده است که رژیم صهیونیست کمر به قتل آزادگان جهان و پا برهنگان بی‌دفاع عالم بسته است.

وی ادامه داد:  یقین داریم که این صفحات خونبار در تاریخ جهان جز با پیروزی مجاهدان اسلام بسته نمی‌شود و این بزرگ‌ترین انتقام است همان‌طور که مقام معظم رهبری در صحبت‌هایشان فرمودند در راهپیمایی روز قدس امسال نه‌تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم جهان به یک‌طور ویژه‌ای حضور پیدا می‌کنند و این روز یک روز بین‌المللی خواهد شد و به جز جهان اسلام، در بین سایر مردم هم قطعاً خواهیم دید که به دفاع از مردم فلسطین و نوار غزه به میدان می‌آیند.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان شمالی بیان کرد: فلسطین تنها سرزمین در دنیا است که حقوق بشر در آن مستمراً نقص و ضایع می‌شود و کشورهای مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی که تحت‌تأثیر قدرت‌های استکباری هستند در برابر این جنایات ضدبشری سکوت می‌کنند.

فخرنبی در پایان گفت: فریاد خشم مرگ بر اسرائیل و حمایت و پشتیبانی از فلسطین به دلایل متعددی وظیفه همه مسلمانان آزادی‌خواه و حق‌طلبان و انسان دوستان است و قطعاً این حضور جبهه مقاومت و پشتیبانی تمامی آزادی‌خواهان کشور باعث می‌شود که مردم فلسطین با توان و قدرت بیشتری در مقابل این رژیم صهیونیستی مقاومت کنند.

مصاحبه از: هدیه دهقانی

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک