سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - ساعت ۹:۲۹
 امام‌جمعه آشخانه:

رژیم غاصب صهیونیست باید پاسخ جنایت‌هایش را پس بدهد

 امام‌جمعه آشخانه گفت: رژیم غاصب صهیونیست باید بداند که پاسخ جنایت‌هایش را پس خواهد داد و نیروهای مقاومت پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد .
رژیم غاصب صهیونیست باید پاسخ جنایت‌هایش را پس بدهد ,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد شریعتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» با اشاره به آیه ۴ سوره بروج «قُتِلَ أَصۡحَٰبُ ٱلۡأُخۡدُودِ» گفت: اصحاب اخدود کسانی بودند که کانال‌هایی را برای ازبین‌بردن مؤمنین قرار دادند و حفره‌هایی کندند که در آن حفره‌ها و کانال‌ها مؤمنین را سوزاندند اینها جز اصحاب اخدود نامیده شدند.

وی با بیان اینکه در قرآن این آیه مصداق صهیونیست‌هاست، افزود: هم اکنون صهیونیست‌ها هم غزه را کانالی برای ازبین‌بردن مؤمنین قرار دادند، اینها مورد تنفر خدا و رسول و همه عقلای عالم هستند؛ بنابراین ریشه ظلم هیچگاه دوام ندارد و ظلم ازبین‌رفتنی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعتی گفت: رژیم صهیونیست آدمکش قاتل کودک کش از ابتدای جنگ با غزه بیش از چندین هزار زن و کودک و جوان و پیر، بی‌گناه را در این کانال جهنمی سوزاندند و نابود کردند و آتش زدند؛ خون مردم غزه دمار از صهیونیست‌ها دربیاورد و آنان را مورد بازخواست افکار عمومی قرار بدهد.

وی تاکیدکرد: مسئله غزه اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام است؛ زیرا که قدس قبله اول مسلمین جهان است و همه مسلمانان روی قدس حساس هستند.

 امام‌جمعه آشخانه در ادامه با بیان اینکه قدس متعلق به جهان اسلام است، گفت: قدس یکی از مراکز موردتوجه خدا و رسول است؛ چون قدس محلی است که پیغمبر اکرم (ص) از این محل به معراج سفر کردند؛ بنابراین محل عروج پیغمبر اکرم به معراج (ص) است ازاین‌جهت جهان اسلام روی قصهٔ قدس حساس است.

حجت الاسلام شریعتی اظهارکرد: رژیم غاصب صهیونیست باید بداند که پاسخ جنایت‌هایش را پس خواهد داد و نیروهای مقاومت پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد .

 وی به نقش افکار عمومی در قضیه صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: افکار عمومی جهان بایستی جلو وحشی‌گری‌های اینها را بگیرد.

 وی به سیطره آمریکایی‌ها بر افکار عمومی اذعان کرد و افزود: هرچند با وجود سیطره آمریکایی‌ها بر افکار عمومی، مانع از این می‌شوند که افکار عمومی دررابطه‌با جنایت‌های اسرائیل واکنش نشان دهند.

 امام‌جمعه آشخانه گفت: مقاومت از لحاظ اندیشه و فکری باید تقویت شود و یکی از راه‌های تقویت نیروی مقاومت شرکت در راهپیمایی روز قدس است که همه مسلمانان به‌ویژه امسال که یک حساسیت بیشتری دارد بایستی همه مسلمانان زن و مرد بزرگ و کوچک در راهپیمایی شرکت کنند تا از مظلومین فلسطین حمایت شود و از قدس دفاع شود و اعلام انزجار خودمان را از اشغالگران اسرائیلی اعلام کنیم.

انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک