سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ساعت ۱۵:۱
امام جمعه اسفراین:

مسئله غزه در رأس مسائل جهان است

امام جمعه شهرستان اسفراین گفت: اگر ما مسائل سیاسی جهان اسلام را لیست کنیم مسئله غزه در رأس قرار دارد.
مسئله غزه در رأس مسائل جهان است,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موسوی جاجرمی اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین اظهارکرد: هرچند در رسانه‌های جهانی تنفر مردم دنیا از اسرائیل غاصب مشهود است، جنایت‌های اخیر بر این تنفر می‌افزاید.

امام‌جمعه اسفراین ادامه داد: یکی از خباثت‌های رژیم صهیونیستی بحث کودک کشی و نسل‌کشی آنهاست که اخیراً به بدترین شکل در بیمارستان شفای غزه بروز و ظهور کرد این رژیم منحوس هیچ خط قرمزی را از حقوق بشر، حقوق بین‌الملل رعایت نکرده بیمارستان‌ها، خبرنگاران همه را به شهادت رساندند؛ به زنان و کودکان بی‌گناه که به مکان‌های امن پناه برده بودند رحم نکردند، این نشانه پلیدی، جلاد بودن و خبیث بودن این رژیم است که امروزه تمام دنیا توسط  قاب دوربین خبرنگاران از گوشه‌ای از آن مطلع شدند.

وی تأکید کرد: اگر ما مسائل سیاسی جهان اسلام را لیست کنیم، مسئله غزه در رأس قرار دارد.

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: اصولاً سنت خدا بر این است که ظالمین هرچه بر ظلم خود بیفزایند به زودتر نابودشدن خود کمک و تسریع دارند.

وی اظهار کرد: برابر آیات قرآن بدترین دشمن مسلمانان صهیونیست‌ها هستند و به هیچ قیمتی جز تسلیم فرهنگ آنان شدن راضی نخواهند شد و با چنین رژیم مستکبری قرآن می‌فرماید باید مقابله کرده و هرگز در این راه به خود سستی نباید داد چه این که رهروان انبیا چنین بودند و در قرآن کریم آغاز شعار مرگ بر یهودیان و مستکبر است و امام علی علیه‌السلام در وصیت‌نامه‌اش فرمود: باید با جان و مال و زبان جنگید.

وی با تاکید براینکه دشمنان امروز در جنگ ترکیبی به جنگ باورهای دینی ما آمدند، گفت: این وعده الهی است که مسلمین پیروز نهایی و دین اسلام، دین جهانی خواهد بود و امروز شاهد افول قدرت استکباری آمریکا و اسرائیل هستیم که در حال ازهم‌پاشیدگی هستند و تنها راه پیروزی نهایی ما مقاومت است.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: مقاومت فلسطین ازآنجاکه از روز اول همواره خوب و  پیروز در برابر اسرائیل ظاهر شده اثر مثبتی بر روحیه مردم گذاشته و خود اینکه اسرائیل جنایات خود را از عرصه جنگ زمینی به هوایی و موشک تغییر داده دلیل ناتوانی اسرائیل در عرصه جنگ نظامی است.

وی تشریح کرد:  ضربه‌های سهمگینی که جبهه مقاومت با پشتیبانی نیروهای سپاه قدس بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد می‌کند باعث درماندگی و استیصال وی شده و این حملات وحشیانه و دیوانه‌وار رژیم غاصب نشان از ناتوانی وی در برابر مقاومت است.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی در پایان ضمن دعوت از همشهریان اسفراینی به راهپیمایی و اعلام انزجار خود از این جنایات آشکار تأکید کرد: روز قدس نماد آزادی‌خواهی، ظلم‌ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است و بر همه مسلمانان فرض است که یک‌بار دیگر فارغ از هرگونه تعلقات سیاسی، همگام و هم‌زبان با یکدیگر ضمن شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشانند.

وی گفت: روز قدس روز عزت، قدرت‌نمایی، انسجام جهانی و صف‌آرایی همه مسلمانان و بلکه همه مستضعفان در برابر ظلم‌ها، تجاوزها و خون‌ریزی‌های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.


انتهای خبر/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک