جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ - ساعت ۰:۶

 برگی از زندگی‌نامه شهید محمدرضا رحیمی

شهید محمدرضا رحیمی، در سال ۴۱ در روستای چناران بجنورد به دنیا آمد و در اول اسفند سال ۶۲ در تنگه چزابه درحالی‌که در نماز بود بر اثر انفجار خمپاره به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
 برگی از زندگی‌نامه شهید محمدرضا رحیمی,

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، شهید محمدرضا رحیمی، در سال ۴۱ در روستای چناران بجنورد به دنیا آمد و در اول اسفند سال ۶۲ در تنگه چزابه درحالی‌که در نماز بود بر اثر انفجار خمپاره به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

از سن پنج‌سالگی او را به مکتب‌خانه جهت آموزش قرآن فرستادند و با رسيدن به هفت‌سالگی وارد مدرسه شد و تا سوم راهنمايي جزو دانش‌آموزان باهوش و زرنگ مدرسه بود، وقتي دوره راهنمايي را با موفقيت كامل به پايان رساند به دليل وجود مشكلات و اينكه بايد به شهر آمد، از ادامه تحصيل باز ماند .

فردي مردم‌دار و خوش‌برخورد بود و نسبت به مردم روستا از بزرگ و چه كوچك احترام ویژه‌ای می‌گذاشت و همه مردم او را دوست داشتند.

بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و آغاز جنگ تحميلي محمدرضا هم به سن سربازي رسيده و از اين بابت خيلي خوشحال بود و سر از پاي نمی‌شناخت كه بالاخره عازم ميدان نبرد و دفاع از كيان انقلاب اسلامي شد.

سرانجام در يكي از دفعات اعزام همچنان كه پیش‌بینی كرده و منتظرش بود، آرزوي آن را می‌کشید در اول اسفند سال ۶۲ در تنگه چزابه درحالی‌که در نماز بود بر اثر انفجار خمپاره به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

پيكر پاكش بنا به وصيت خودش در مشهد در  به خاك سپرده شد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک