جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ساعت ۲۲:۱
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌شمالی:

۱۳۶ هزار مسافر در مراکز اقامتی خراسان‌شمالی اسکان یافتند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌شمالی گفت: ۱۳۶ هزار و ۶۶۸ نفر از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه در اقامتگاه‌های رسمی، غیر رسمی و اضطراری استان اسکان یافتند.
۱۳۶ هزار مسافر در مراکز اقامتی خراسان‌شمالی اسکان یافتند,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان اظهار کرد: از این تعداد؛ ۷۷ هزار و ۳۶۶ نفر در اقامتگاه های رسمی، ۵۵ هزار و ۲۳۶ نفر در اقامتگاه های غیر رسمی و چهار هزار و ۶۶ نفر نیز در اقامتگاه های اضطراری استان اسکان یافتند.

وی افزود: بیشترین میزان اقامت در اقامتگاه های رسمی به ترتیب در مجتمع خدمات بین راهی با ۲۸ هزار و ۵۱۴ نفر، منطقه نمونه گردشگری با ۲۴ هزار و ۶۲۲ نفر و در پارک های ملی طبیعت گردی با هشت هزار و ۴۳۵ نفر بوده است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی ادامه داد: میزان اقامت در بومگردی های خراسان شمالی پنج هزار و ۲۶۹ مورد و در مجتمع های گردشگری سه هزار و ۳۳۶ مورد بوده است.

مستوفیان با اشاره به انجام ۲۲۲ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی خراسان شمالی، گفت: این بازدیدهای نظارتی منجر به صدور هشت اخطار کتبی و ۲۷ تذکر شده است.

هفت هتل، یک متل، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۴۱ خانه‌مسافر و ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خراسان شمالی مسافران را پذیرش می کنند و در مجموع شمار تخت های اقامتی در این استان به بیش از هزار تخت می رسد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک