جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ساعت ۱۵:۴۶
معاون پارلمانی ریاست جمهوری:

ضرورت فعال کردن بخش خصوصی در زمینه تولید برای تحقق شعار سال

با تأکید بر ضرورت فعال کردن بخش خصوصی در زمینه تولید، گفت: انشاالله در سال جاری که سال جهش تولید است، توصیه‌هایی که رهبری داشتند و رییس جمهور تکلیف کردند، به خوبی توسط هر یک از وزارتخانه‌ها عمل شود.
ضرورت فعال کردن بخش خصوصی در زمینه تولید برای تحقق شعار سال,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصراترک، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی ریاست جمهوری، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به پیش‌نیازهای تحقق شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: باید یک عزم و اراده‌ جدی در مسئولین، مدیران، دستگاه‌های مختلف و قوای سه‌گانه وجود داشته باشد تا به کمک بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران، و کارآفرینان، آن‌ها را تشویق کنیم که در این زمینه فعالیت نمایند و بدانند که مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند کلید حل مشکلات کشور تولید است، افزود: تولید می‌تواند منجر به اشتغالزایی، افزایش سرمایه‌عمومی کشور، و افزایش درآمد ارزی شود.

حسینی با بیان اینکه وقتی ما تولید داشته باشیم، صادرات نیز بهبود و افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: برخی از نیازهایی که از طریق واردات تأمین می‌شود، اگر در داخل کشور تولید شود، نیازی به واردات نخواهیم داشت و این باعث می‌شود تا از ارز کمتری استفاده شود.

وی با تأکید بر ضرورت فعال کردن بخش خصوصی در زمینه تولید، افزود: باید از توافقاتی که در حوزه بین‌المللی، به ویژه با کشورهای همسایه، انجام دادیم، بهره‌مند شویم و آن‌ها را از نظر امنیتی و عملیاتی اجرایی کنیم.

معاون پارلمانی ریاست جمهوری گفت: انشاالله در سال جاری که سال جهش تولید است، توصیه‌هایی که رهبری داشتند و رییس جمهور تکلیف کردند، به خوبی توسط هر یک از وزارتخانه‌ها عمل شود.

حسینی در پایان بیان کرد: معیار ارزیابی مدیران باید عمل به این راهبرد اساسی و شعار سال باشد و هر کس که بیشتر در این زمینه تلاش کند، کارشان مورد تقدیر قرار گیرد. همچنین، هرکسی که در این زمینه کوتاهی کند، باید پاسخگو باشد.

گفتنی است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند و خاطر نشان کردند: جهش در تولید بدون حضور مردم در اقتصاد و عرصه تولید امکان‌پذیر نیست، باید موانع حضور مردم در بخش تولید برطرف شود و ظرفیت‌های بزرگ مردمی فعال شوند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک