جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ساعت ۱۲:۴۴
یادداشت؛

نامه‌ای به دوستانم در غزه

لحظه افطار، تلویزیون، تصاویری پخش کرد که ته دلم مملو از غم سنگینی شد هم بابت شهادت هم سن و سال‌های خودم در غزه و هم به دلیل اینکه کاری از دستم برای نجات کودکان مظلوم و آسیب دیده فلسطین برنمی‌آید
نامه‌ای به دوستانم در غزه,

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصراترک»، حسن یوسفی، کلاس ششم ۱، آقای افروز، مدرسه وحدت ۲ در یادداشتی نوشت: لحظه افطار، تلویزیون، تصاویری پخش کرد که ته دلم مملو از غم سنگینی شد هم بابت شهادت هم سن و سال‌های خودم در غزه و هم به دلیل اینکه کاری از دستم برای نجات کودکان مظلوم و آسیب دیده فلسطین برنمی‌آید. بیشترین ناراحتی‌ام سر این موضوع است که جهانیان چشم‌هایشان را نسبت به این‌همه جنایت بسته‌اند و گوش‌هایشان فریادهای آزادی‌خواهی کودکان زخم خورده غزه را نمی‌شنود.

آخر این حد از بی‌اعتنایی و وجدان خوابیده از کجا نشات می‌گیرد؟ اگر چنین اتفاقاتی در اروپا یا آمریکای شمالی رخ می‌داد، باز هم ابرقدرت‌های نظامی جهان، سکوت اختیار می‌کردند و اسرائیل را بی‌گناه جلوه می‌دادند؟ چه سیاستی جز منفعت‌طلبی مالی و نظامی موجب این هواخواهی از اسرائیل از سوی اروپا و آمریکا می‌شود؟

اشتباهات و ظلم آمریکا و اسرائیل پرونده‌ای نیست که بتوان راحت از آن گذشت و فراموش کرد، هشتاد سال تجاوز، اشغال، زورگویی، نسل کشی با هیچ قانون حقوق بشری قابل توجیه و تطهیر نیست که اکنون سایر کشورها با رای‌های منتفی و مثبت خود بخواهند اسرائیل را مظلوم و مورد تجاوز نشان دهند.

کودک مقتدر فلسطینی! تو که در ابتدا با سنگ و انتفاضه از سرزمین خود دفاع کرده و امروز آنقدر قدرت و شجاعت یافته‌ای که با باران موشک و بمب بر سر اسرائیلیان با آنان مبارزه کنی، مطمئن باش فردای بدون صهیونیست را خواهی دید و با آرامش در قدس عزیز نماز خواهی خواند. آینده برایت روشن است.

آخرین هفته ماه رمضان که به ابتکار رهبر جمهوری اسلامی ایران، روز قدس نام گرفته، فرصت غنیمتی‌است تا با حضور در خیابان‌ها، پیام انزجار خود از رفتارهای ظالمانه و جنایات رژیم اشغالگر قدس را به گوش جهانیان برسانیم و به شما کودکان زجر دیده فلسطین نشان دهیم، کنارتان هستیم و تنهایتان نمی‌گذاریم.

با دعاها، امیدبخشی‌ها، رساندن فریاد مظلومانه شما به مردم جهان و طلب ظهور امام زمان برای پیروزی و تداوم مقاومت شما تلاش می‌کنیم و برای اثبات حق مسلمتان رسانه می‌شویم. تو تنها نیستی.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


نظرات شما
ملیکا | 1403/01/14
0
0
خیلی زیبا بود
نام :
ایمیل
نظر
با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک