جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ساعت ۱۱:۴۸

اقامت بیش از ۱۳۶هزار مسافر نوروزی در خراسان شمالی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۳۶ هزار مسافر و گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در خراسان شمالی اقامت داشته‌اند.
اقامت بیش از ۱۳۶هزار مسافر نوروزی در خراسان شمالی,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی علی مستوفیان با اعلام این خبر افزود: از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ۱۳۶ هزار و ۳۶۶ مسافر نوروزی در اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری در خراسان شمالی اقامت داشته‌اند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی تأکید کرد: از این تعداد اسکان، ۷۷ هزار و ۳۶۶ نفر در اقامتگاه‌های رسمی، ۵۵ هزار و ۲۳۶ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی و ۴۰۶۶ نفر در اقامتگاه‌های اضطراری در خراسان شمالی اسکان داشتند.

 او اضافه کرد: از مجموع اسکان و اقامت رسمی در مدت یاد شده، ۲۸ هزار و ۵۱۴ نفر در مجتمع خدمات بین‌راهی، ۲۴ هزار و ۶۲۲ نفر در مناطق نمونه گردشگری، ۵۲۶۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۳۳۳۶ نفر در مجتمع‌های گردشگری و مابقی در هتل، اردوگاه‌ها، متل‌ها، طرح خانه مسافر و منطقه نمونه گردشگری اقامت کرده‌اند.

 همچنین تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی ۳۳۱ هزار و ۳۳۷ نفر بوده است که بیشترین آنها مربوط به مناظر طبیعی ۱۳۴ هزار و ۷۱۸ نفر و مناطق تاریخی نیز ۱۰۹ هزار نفر بوده است.

 انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک