سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۸۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ - ساعت ۹:۲۵
بیانیه؛

محکومیت به‌شهادت‌رساندن مستشاران ایرانی در سوریه از سوی علمای اهل‌سنت استان

جامعه روحانیون اهل‌تسنن خراسان شمالی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام شنیع و غیرانسانی رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خواستار گرفتن انتقام فوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از اسرائیل غاصب شدند.
محکومیت به‌شهادت‌رساندن مستشاران ایرانی در سوریه از سوی علمای اهل‌سنت استان,

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر اترک» در این بیانیه آمده است:

 حمله تروریستی به ساختمان کنسولگری کشورمان در سوریه از سوی اسرائیل جنایت‌کار نقض حاکمیت سوریه و ناقض ثبات و امنیت و همچنین در تضاد آشکار با قوانین بین‌المللی و موازین دیپلماتیک است که مجامع بین‌المللی و شورای امنیت باید پاسخگوی این حمله ناجوانمردانه رژیم کودک کش باشند.

 

نتانیاهو و بایدن به‌خوبی متوجه شده‌اند که پروژه و اهداف شیطانی آنها در سوریه و دیگر کشورهای منطقه با شکست روبرو گردیده و با حمله چندماهه خود به مردم غزه و علی‌رغم محاصره مردم مظلوم فلسطین در ارسال کمک‌های دارویی و غذا، برادران و خواهرانمان همچنان با توکل به خداوند و اراده راسخ و با کمک‌های حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت در مقابل این ظالمین جهانی به‌خوبی ایستاده‌اند و اجازه پیشروی به متجاوزین نداده‌اند.

 

 اسرائیل و آمریکا بداند که با شهادت رساندن برادرانمان در سوریه، ما همچنان مصمم‌تر در گرفتن انتقام از آنها خواهیم بود و همهٔ ما دفاع از وطن و خاک کشورمان و دیگر مظلومین جهانی و علی‌الخصوص مردم مظلوم فلسطین را وظیفه اصلی و شرعی خود می‌دانیم و ان‌شاءالله وعده الهی محقق خواهد گردید و روزی بساط این جنایت‌کاران از صحنه روزگار برچیده خواهد شد.

 

 در پایان ما روحانیون اهل‌تسنن خراسان شمالی ضمن تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و خانواده محترم شهدای ساختمان کنسولگری و آرزوی شفای عاجل از درگاه احدیت برای مجروحین این حادثه تروریستی، درخواست گرفتن انتقام خون پاک این عزیزان از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقاضا داریم و همچنین در آستانه روز جهانی قدس ضمن دعوت ملت ایران به راهپیمایی، تمامی دولت‌های اسلامی و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان را به وحدت برای مقابله با این غده سرطانی و برهم‌زننده ثبات و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و حمایت و پشتیبانی حقیقی از ملت مظلوم فلسطین فرامی‌خوانیم.

 من الله توفیق

 الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک